500 واحد گردشگری در سطح استان قم فعالیت می نمایند، 6 منطقه نمونه گردشگری قم نیازمند جذب سرمایه گذار است

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با بیان اینکه 500 واحد گردشگری در سطح استان قم دائر است، گفت: در دولت قبل 12 منطقه نمونه گردشگری شناسایی شده اند و در کل کشور 1168 منطقه نمونه گردشگری داریم.

500 واحد گردشگری در سطح استان قم فعالیت می نمایند، 6 منطقه نمونه گردشگری قم نیازمند جذب سرمایه گذار است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا از تبریز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از قم، عیسی رضایی در نشست خبری که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم برگزار گردید، گفت: روز جهانی جهانگردی با شعار جهانی گردشگری برای همه و همه برای گردشگری طراحی شده است، سال جاری سازمان جهانی گردشگری یکی از موضوعاتی که به آن توجه نموده معلولان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بابیان اینکه سازمان جهانی گردشگری از ظرفیت گردشگری برای همه به ویژه معلولان استفاده نموده است، اضافه کرد: در راستای این موضوعات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم برنامه هایی برای این روز یعنی 5 مهر پیش بینی نموده است.

رضایی اعلام کرد: در این روز زنگ مدارس در مدرسه معلولان داریم و از چند مدرسه بازدید می کنیم. همچنین تجلیل از خادمان گردشگری در هتل ونوس، تجلیل از برترین های گردشگری و افتتاح باغ رستوران باجک از دیگر برنامه های این روز است.

وی با اشاره به برنامه های میراث فرهنگی در روز 6 مهرماه گفت: برگزاری سه تور ویژه مدیران بخش گردشگری، سالمندان و معلولان ازجمله برنامه های این روز است که همراه با تور لیدر است و همچنین جشنی ویژه معلولان برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بابیان اینکه گردشگری رکن اقتصاد همه کشورها شده و محورهای عمده اقتصاد بخش گردشگری است، اعلام کرد: به هر میزان که در این بخش تبلیغ و سرمایه گذاری کنیم در حقیقت سبب رونق اقتصاد کشور شده ایم و بارزترین رکن اقتصاد مقاومتی بخش گردشگری است محور توسعه استان قم گردشگری است از این رو باید مردم را برای حضور در مراکز گردشگری تشویق و ترغیب کرد.

رضایی بابیان اینکه 500 واحد گردشگری در سطح استان قم دائر است و در حال ارائه خدمات هستند، توضیح داد: انجام تبلیغات در سطح شهر به صورت بنر پیش بینی شده است و همچنین در خیابان های شهر و رسانه ها نیز تبلیغات صورت می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بابیان اینکه مناطقی که در جوار جاذبه های تاریخی، فرهنگی و مذهبی ایجادشده و به تصویب دولت رسیده اند منطقه گردشگری هستند، گفت: در دولت قبل 12 منطقه نمونه گردشگری شناسایی شده است.

رضایی اعلام کرد: در حال حاضر از این 12 منطقه 6 منطقه دارای سرمایه گذار هستند و 6 منطقه نیز سرمایه گذار ندارند از این 6 منطقه 4 منطقه با مشکل واگذاری زمین روبرو است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 218

به "500 واحد گردشگری در سطح استان قم فعالیت می نمایند، 6 منطقه نمونه گردشگری قم نیازمند جذب سرمایه گذار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 واحد گردشگری در سطح استان قم فعالیت می نمایند، 6 منطقه نمونه گردشگری قم نیازمند جذب سرمایه گذار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید