آرشاوین: زنیت خیلی ساده بازی می نماید، در نیمه دوم ال کلاسیکو خوابیدم!

به گزارش مجله بای بلاگ، مهاجم پیشین آرسنال به اظهارنظر درباره سبک بازی یاران آزمون در نیم فصل نخست لیگ برتر روسیه، لیگ قهرمانان اروپا و همچنین ال کلاسیکوی اسپانیا پرداخت.

آرشاوین: زنیت خیلی ساده بازی می نماید، در نیمه دوم ال کلاسیکو خوابیدم!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، آندره آرشاوین، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه های آرسنال انگلیس و زنیت سن پترزبورگ درباره سبک بازی سردار آزمون و یارانش در فصل جاری گفت: زنیت خیلی ساده بازی می نماید و نتیجه هم می گیرد. قطعاً این سبک بازی می تواند باعث گردد سرمربی، موثرترین بازیکنان را روانه میدان می نماید.

وی اضافه نمود: فکر می کنم زنیت با بازگشت کوکورین و مالکوم نوع دیگری از فوتبال را به نمایش خواهد گذاشت. همه چیز بستگی به بازیکنان دارد، زیرا شما اکنون نمی توانید به بازیکنی که قادر به دادن یک پاس ظریف نیست چیزی بیاموزید. برای این کار دیگر خیلی دیر است اما به نظرم چنین بازیکنانی اکنون در زنیت نیستند.

آندره آرشاوین درباره ال کلاسیکوی اسپانیا که با تساوی بدون گل بارسلونا و رئال مادرید انتها یافت گفت: صادقانه بگویم فقط یک نیمه را تماشا کردم و در نیمه دوم خوابیدم. از تماشای نیمه اول خیلی خسته شدم. در این بازی دو تیمی را دیدم که در فصل جاری بهترین شرایط را ندارند. مسائل شان در طول بازی کاملاً نمایان بود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 99

به "آرشاوین: زنیت خیلی ساده بازی می نماید، در نیمه دوم ال کلاسیکو خوابیدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرشاوین: زنیت خیلی ساده بازی می نماید، در نیمه دوم ال کلاسیکو خوابیدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید