آرنولد برترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در ماه نوامبر شد، گواردیولا برای دهمین بار سرمربی ماه لقب گرفت

به گزارش مجله بای بلاگ، کمیته فنی رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس سرمربی تیم منچسترسیتی و مدافع لیورپول را به ترتیب به عنوان برترین مربی و برترین بازیکن لیگ برتر جزیره در ماه نوامبر معرفی کرد.

آرنولد برترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در ماه نوامبر شد، گواردیولا برای دهمین بار سرمربی ماه لقب گرفت

به گزارش خبرنگاران، ترنت الکساندر آرنولد دفاع راست تیم فوتبال لیورپول از سوی کمیته فنی سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس به عنوان برترین بازیکن این رقابت ها در ماه نوامبر معرفی گردید. این بازیکن انگلیسی در ماه میلادی گذشته، 3 بازی در لیگ برتر انجام داد که در آنها یک گل زد و 4 پاس گل داد. گل زیبای او و یکی از پاس گل هایش در شب باخت 3 بر 2 لیورپول مقابل وستهام به ثبت رسید. آرنولد 23 ساله آخرین بار در ماه دسامبر سال 2019 پیروز به کسب این عنوان شده بود. این دومین ماه متوالی است که بازیکنان لیورپول به عنوان برترین بازیکن ماه معرفی می شوند.

آرنولد برای کسب این عنوان رقبایی مانند ژوائو کانسلو، امانوئل دنیس، دیوگو ژوتا، جان مک گین و برناردو سیلوا داشت. ستاره لیورپول پس از مایکل آنتونیو از وستهام(آگوست)، کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد (سپتامبر) و محمد صلاح از لیورپول (اکتبر) چهارمین نفری است که عنوان بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس را کسب می نماید.

در همین حال پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی نیز به عنوان برترین مربی جزیره در ماه نوامبر معرفی گردید. مردان این مربی اسپانیایی در ماه نوامبر هر سه بازی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشتند که به ترتیب برد 2 بر صفر در خانه منچستریونایتد، پیروزی خانگی 3 بر صفر برابر اورتون و برد 2 بر یک خانگی مقابل وستهام بود.

این دهمین باری است که گواردیولا به عنوان سرمربی ماه لیگ برتر جزیره معرفی می گردد و از این حیث در کنار دیوید مویس سرمربی حال حاضر تیم وستهام در جایگاه سوم مربیان دارای بیشترین عنوان مربیان ماه لیگ برتر نهاده شد. سرالکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد و آرسن ونگر سرمربی پیشین آرسنال به ترتیب با 27 و 15 مورد، نفرات اول و دوم هستند.

گواردیولای 50 ساله در حالی با آرای کمیته فنی لیگ برتر و آرای مردمی به این عنوان دست پیدا نموده است که استیون جرارد سرمربی استون ویلا و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول هم نامزد کسب این عنوان بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8643

به "آرنولد برترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در ماه نوامبر شد، گواردیولا برای دهمین بار سرمربی ماه لقب گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرنولد برترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در ماه نوامبر شد، گواردیولا برای دهمین بار سرمربی ماه لقب گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید