آزمون، نوبوآ، نووسل و پولوز در فهرست خروجی روستوف، باستوس به لاتزیو می رود

به گزارش مجله بای بلاگ، جدایی ستاره های روستوف در دو فصل اخیر لیگ برتر روسیه پس از کناره گیری قربان بردیف، از سمت سرمربیگری این تیم با قوت دریافت احتمال پیوستن باستوس آنگولایی به لاتزیوی ایتالیا کلید خورد.

آزمون، نوبوآ، نووسل و پولوز در فهرست خروجی روستوف، باستوس به لاتزیو می رود

به گزارش خبرنگاران، سایت ورزشی سویتس روسیه از تفاهم سران باشگاه روستوف با همتایان خود در لاتزیوی ایتالیا جهت انتقال باستوس به این تیم خبر داده است.

باستوس، مدافع 24 ساله و آنگولایی تیم روستوف یکی از بازیکنان برتر این تیم در دو فصل اخیر لیگ برتر روسیه بود و مورد توجه لاتزیوی ایتالیا نهاده شد. به نوشته سایت سویتس روسیه انتقال این هم تیمی آزمون و عزت اللهی به لاتزیو در دو روز آینده نهایی خواهد شد.

با قطعی شدن انتقال باستوس به تیم لاتزیو جدایی ستاره های روستوف کلید می خورد و دیگر بازیکنان این تیم همانند سردار آزمون، کریستین نوبوآ، ایوان نووسل و دمیتری پولوز در فهرست خروجی قرار می گیرند.

اسپارتاک مسکو مقصد اصلی نوبوآ و آزمون است و انتقال آنها در صورت نهایی شدن قرارداد قربان بردیف با این تیم مسکویی قطعی خواهد شد. سرمربی ترکمنستانی پشین تیم روستوف شب گذشته (شنبه) در استادیوم کازان حضور یافت تا ملاقات تیم های اسپارتاک و روبین را نظاره گر باشد. بردیف که عامل اصلی ماندن آزمون و نوبوآ در تیم روستوف بود، میخواهد تا این دو بازیکن ارزشمند را به اسپارتاک انتقال دهد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 234

به "آزمون، نوبوآ، نووسل و پولوز در فهرست خروجی روستوف، باستوس به لاتزیو می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون، نوبوآ، نووسل و پولوز در فهرست خروجی روستوف، باستوس به لاتزیو می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید