آشنایی با گراند هتل در شهر وان ترکیه

به گزارش مجله بای بلاگ، گرند هتل وان در شهر وان ترکیه

شهر وان یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه است. این شهر هتل های لوکس بسیاری دارد. گراند هتل وان یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در این شهر است.برای آشنایی با بهترین هتل های وان مطالعه مقاله بهترین هتل های وان در مجله خبرنگاران را به شما پیشنهاد می کنیم.

آشنایی با گراند هتل در شهر وان ترکیه

مسافرت به ترکیه یکی از ارزان ترین مسافرت های خارجی برای اغلب مردم دنیا و بخصوص برای ایرانیان است. وان نام یکی از شهرهای شرقی ترکیه بوده و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان محسوب می گردد. این شهر در فاصله اندکی از شمال غرب ایران قرار داشته. نام یکی از مهم ترین شهرستان های یک استان به همین نام در شرق کشور ترکیه است.

آشنایی با شهر وان ترکیه

شهر وان حدود 3500 سال قدمت دارد. این شهر به عنوان یکی از مهم ترین مناطق توریستی و تاریخی در کشور ترکیه شناخته می گردد. وان برای ایرانیان ابتدا ارزش تجاری داشت. مردم در شهرهای مختلف و بخصوص استان های غرب و شمال غرب ایران برای خرید اجناس مورد احتیاج خود به صورت جزیی یا عمده به این شهر می رفتند. اما امروزه ارزش توریستی و گردشگری آن بیشتر شده. بسیاری از مردم ایران آن را به عنوان یک مقصد خارجی برای مسافرت های فراملی می شناسند.

شهر وان به واسطه گردشگران بسیار هتل ها و مراکز خرید مناسبی دارد. گراند هتل وان یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در این شهر ترکیه است.

برای رزرو آنلاین هتل وان خبرنگاران در هر ساعت از شبانه روز کافی ست به بخش هتل های خبرنگاران مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محل اقامت خود را رزور کنید.

هتل های بسیار زیادی در شهر وان تاسیس شده اند. این هتل ها خدمات رفاهی و اقامتی را با کیفیت بالا ارائه می نمایند. گرند هتل وان در شهر وان ترکیه یکی از بهترین اقامتگاه های ممکن برای مهمانان خارجی و بخصوص ایرانیان است. استقبال بسیار زیاد ایرانیان از این هتل باعث شده است به عنوان محبوب ترین مجموعه رفاهی و اقامتی در شهر وان ترکیه برای ایرانیان شناخته گردد.

با گرند هتل در شهر وان ترکیه بیشتر آشنا شوید

گرند هتل یک اقامتگاه لوکس و لاکچری با امکانات انحصاری و قیمت بسیار بالا نیست. بلکه یک هتل سه ستاره است که با توجه به میزان ستاره های دریافتی و با توجه به هزینه های مقرر شده برای مهمانان، امکانات مناسب و حتی می توان گفت امکانات سطح بالایی را فراهم کرده است.

این هتل یکی از مهم ترین و بهترین گزینه های ممکن برای برگزاری تورهای خارجی بوده. اغلب آژانس هایی که قصد دارند تورهای خارجی با هزینه های متعادل و کیفیت بالا را برنامه ریزی نمایند از هتل گراند به عنوان اقامتگاه مورد نظر در طول مسافرت نام می برند.

گراند هتل علاوه بر اتاق های معمولی اتاق های ویژه نیز دارد. اتاق های خانوادگی، اتاق ویژه معلولین، اتاق ویژه افرادی که مبتلا به حساسیت های خاص یا حساسیت های فصلی هستند. همچنین سوئیت های ویژه نوعروسان و مواردی از این قبیل است.

با رزرو آنلاین تور وان خبرنگاران در هر ساعت از شبانه روز ارزان ترین تور را برای سفر خود به وان خریداری کنید.

نکته جالب توجه این است که تخفیفات ویژه هتل گراند صرفا به فصل های خاص همانند زمستان که تعداد مسافران کاهش میابد محدود نبوده و شما حتی می توانید در بعضی از ماه های ویژه گردشگری همانند شش ماهه اول سال نیز از این تخفیف ها بهره مند شوید.

امکانات هتل گرند ترکیه در شهر وان

اغلب امکانات هتل گرند وان در سایر هتل های سه ستاره نیز مشاهده می گردد. با این تفاوت که کیفیت این امکانات در اغلب موارد بیشتر از سایر هتل ها بوده. ظاهر شیک و لاکچری امکانات به همراه معماری زیبای این هتل در کنار یکدیگر باعث شده اند از این مکان به عنوان یک هتل محبوب و متفاوت نام برده گردد. امکانات گراند هتل ترکیه در شهر وان عبارتند از:

  • خدمات: اتو کشی - امکانات اتاق به صورت VIP - امکانات جلسه و ضیافت های شخصی و سازمانی - پذیرش و ترخیص خصوصی - ترانسفر رایگان فرودگاه - خانه داری - خدمات تهیه بلیط - خشکشویی - دستگاه های اتوماتیک فروش نوشابه - سرویس ایاب و ذهاب رایگان - صبحانه در اتاق - صرافی - فکس و کپی - لباسشویی - کرایه اتومبیل
  • امکانات: اتاق های کاملا تمیز با تهویه مناسب - اتاق های ضد صدا - بار - بالکن - بوفه - پذیرش شبانه روزی - پذیرش و تحویل سریع - تهویه لابی و سالن های عمومی- رستوران عظیم با منوی ترکی و بین المللی - روزنامه - گاو صندوق - گرمایش مناسب - محل مخصوص برای کشیدن سیگار

فاصله گراند هتل شهر وان با جاذبه های توریستی

بسیاری از مردم ایران شهر وان را برای سفر خود انتخاب می نمایند. دلیل این انتخاب فاصله کم تا ایران، هزینه های پایین و بازارهای پر رونق برای مسافرت انتخاب است. با این حال بعضی از افراد نیز قصد دارند ضمن بهره مندی از مزایای فوق، از جاذبه های این شهر نیز دیدن نمایند. در صورتی که هتل گراند را برای اقامت انتخاب کنید فاصله شما تا جاذبه های شهر وان به صورت ذیل است:

  • فاصله هتل گرند تا مسجد عظیم وان - 6 دقیقه پیاده روی
  • تا موزه وان - 6 دقیقه پیاده روی
  • فاصله تا تئاتر وان تئاتر - 12 دقیقه پیاده روی
  • تا قلعه وان - 3.3 مایل / 5.4 کیلومتر
  • فاصله هتل گرند تا هفت کلیسا - 6.6 مایل / 10.7 کیلومتر
  • تا قلعه هیک - 16.6 مایل / 26.8 کیلومتر
  • فاصله هتل گرند تا کلیسای جامع مقدس - 29.4 مایل / 47.3 کیلومتر

آدرس و شماره تلفن هتل گرند وان در ترکیه

آدرس هتل گرند وان در ترکیه: Şerefiye, İrfan Baştuğ Cd. no : 4, 65000 Van Merkez/Van, Turkey

تلفن تماس با هتل گرند وان در ترکیه: 904322148888

ترکیهوان

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: الی گشت
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6109

به "آشنایی با گراند هتل در شهر وان ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با گراند هتل در شهر وان ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید