آشنایی با [12مدل ] سرویس بهداشتی لاکچری

به گزارش مجله بای بلاگ، امروزه طراحی سرویس بهداشتی لاکچری به بخشی از طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان خانه هایی تبدیل شده است که برای طراحی آن ها، زمان و هزینه فراوانی صرف می گردد. سرویس بهداشتی لاکچری باید فراتر از یک سرویس بهداشتی معمولی باشد. این مکان تمیز و درخشان با تزئینات بسیار زیبا و مجذوب کننده است.

آشنایی با [12مدل ] سرویس بهداشتی لاکچری

آشنایی با سرویس بهداشتی لاکچری

احساسات در سرویس بهداشتی لاکچری

سرویس بهداشتی لاکچری را حتما بیشتر شما در هتل های گران قیمت دیده اید و یا با آن ها در عکس ها و فیلم های مختلف روبرو شده اید. سرویس بهداشتی لاکچری به بخشی از طراحی دکوراسیون خانه هایی تبدیل شده است که برای طراحی آن ها، زمان و هزینه فراوانی صرف می گردد. برای اینکه به طور کامل با سرویس بهداشتی لاکچری آشنا شوید، ما برای شما احساس حضور در این سرویس بهداشتی را توضیح می دهیم. احساس کنید که در وان حمام دراز کشیده، اکنون حضور حباب های رنگی و معظر را بر روی پوستتان احساس می کنید. این احساس، ارامش بخش ودلنواز خواهد بود. حالا چشمان خود را باز کنید. چه می بینید؟ اگر سرویس بهداشتی که اکنون در خانه شما وجود دارد، چنین تصویر و احساسی را برای شما منعکس نمی نماید، یا برایتان همان احساس مخدوش گذشته را به وجود می آورد، این یک سرویس بهداشتی لاکچری نیست. در این صورت زمان آن رسیده که مجدداً محیط اطراف خود را ارزیابی کنید. سرویس بهداشتی لاکچری باید فراتر از یک سرویس بهداشتی معمولی باشد. این مکان تمیز و درخشان با تزئینات بسیار زیبا و مجذوب نماینده است. این طراحی و مجذوب نمایندهیت سرویس بهداشتی لاکچری تا به حدی پیش می رود که فراتر از یک سرویس بهداشتی عادی کاربرد پیدا می نماید. قطعا دلتان می خواهد ساعت های بیشتری از زمان خود را در این مکان های چشم گیر بگذرانید و بعد از یک روز سخت و خسته نماینده، در این مکان به استراحت بپردازید. اکنون اگر شما هم درباره این سرویس بهداشتی لاکچری، لوکس و مجلل خیال پردازی می کنید، باید در پی ایده هایی از مجلل ترین و لاکچری ترین سرویس های بهداشتی که وجود دارند، باشید.

ایده هایی برای طراحی سرویس بهداشتی لاکچری

اولین قدم طراحی و تزیینات کلی سرویس بهداشتی لاکچری است. به جای سرامیک، به مواد دیگری مانند سنگ مرمر فکر کنید. اگر کمی دقت نموده باشید، به طور معمول سنگ مرمر را در فضاهای سلطنتی مانند قصرها، فضاهای باشکوه مانند آرامگاه ها و… به کار می برند. بنابراین اگر در پی یک سرویس بهداشتی لاکچری هستید، سنگ مرمر از هر رنگ و طرح آن، می تواند برترین گزینه برای شما باشد. اما واضح است که رنگ های روشن آن، به ایجاد توهم وسعت فضا یاری می نمایند، بعلاوه برای القای تمیزی هم بسیار مناسب هستند. شیرآلات را هم از جنس های کرومی و درخشان انتخاب کنید. حضور آیینه های عظیم در سرویس بهداشتی لاکچری باعث می گردد که هر روز بخواهید ساعت های زیادی، خود را در آن ها ببینید.

اگر از طرح های پر از ظرافت و شلوغ و عجیب و غریب بیزار هستید، ما به شما طراحی سرویس بهداشتی لاکچری مینیمال را معرفی می کنیم. از مواد و رنگ های ساده و تک رنگ بهره ببرید. استفاده از چوب در این ترکیب، علاوه بر سادگی، احساس آرامش بخشی را برای شما به وجود می آورند. برای نصب قطعات از اتصلات سبک و ظریف بهره ببرید. رنگ های سفید و نقره ای یکی از گزینه های مناسب برای چنین طراحی و تزیین سرویس بهداشتی لاکچری می باشد. در این سرویس بهداشتی، باید سقف بلند و در صورت وجود پنجره، آن هم یک سره و بلند باشد.

برای ایجاد سرویس بهداشتی لاکچری می توانید از طراحی کف و وسایل استیلی یا شیشه ای بهره ببرید. اگر طراحی کف ویژه ای در نظر داشته باشید، می توانید به یاری وسایل استیلی و شیشه ای، آن طرح را در سایر وسایل منعکس کنید. با ایجاد یک طرح خاص در کف می توانید سایر وسایل و تزیینات را ساده به کار ببرید. در این حالت می توانید برای سرویس بهداشتی لاکچری خود یک شخصیت به وجود بیاورید.

اکسسوری در سرویس بهداشتی لاکچری

فضای سرویس بهداشتی لاکچری خود را با ساخت سینک های دوقلو، به فضایی شیک تبدیل کنید. سینک های دونفره، به خوبی هتل های لاکچری و مجلل را برای همه یادآوری می نمایند. علاوه بر این، این فرصت را به وجود می آورند که بیشتر از یک نفر از این سرویس بهداشتی لاکچری استفاده کند.

در سرویس بهداشتی لاکچری خود دوش های دوقلو قرار دهید. این دوش ها هم مانند سینک ها باعث می شوند که بیشتر از یک نفر از این فضا لذت ببرد. ساخت فضای دوش شیشه ای برای زوج ها مناسب است. می توانید به جای قرار دادن فضای اضافی برای نگه داشتن وسایل حمام، درون کاشی های حمام یک تو رفتگی ایجاد کنید. به این شکل یک قفسه به شکل مدرن و لاکچری اضافه می گردد.

6. اگر فضای سرویس بهداشتی لاکچری شما کوچک است، به یاری آیینه ها به ایجاد توهم فضا یاری کنید. علاوه بر این آیینه ها به روشنی و افزایش نور فضای سرویس بهداشتی هم یاری می نماید.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: اتاق
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8263

به "آشنایی با [12مدل ] سرویس بهداشتی لاکچری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با [12مدل ] سرویس بهداشتی لاکچری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید