آهنگریان: نمی خواستم در لیگ برتر ووشو شرکت کنم، بودجه تیم ها کاهش یافته است

به گزارش مجله بای بلاگ، ملی پوش تیم ووشوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه تصمیم نداشت در لیگ برتر شرکت کند، گفت: متاسفانه به دلیل شرایط سخت مالی کشور، بودجه تیم ها کاهش یافته است.

آهنگریان: نمی خواستم در لیگ برتر ووشو شرکت کنم، بودجه تیم ها کاهش یافته است

عرفان آهنگریان در گفت و گو با خبرنگاران، درباره حضور یکباره اش در لیگ برتر ووشوی مردان ایران، شرح داد: همانطور که قبلا گفته بودم تصمیم نداشتم در لیگ سال جاری شرکت کنم، اما با توجه به اینکه چندین سال برای تیم دانشگاه آزاد مبارزه نموده ام و سال جاری هم سرمربی این تیم استاد شیرآقایی مربی خودم هستند، تصمیم گرفتم برای یاری به تیم در کنار سایر نفرات مبارزه کنم.

او اضافه کرد: استاد شیر آقایی از من خواستند که با حضور در تیم یاری حال آن ها باشم که به همین دلیل وارد لیگ شدم. سال جاری قرارداد نداشتم و خدا را شکر تیم تا قبل از ورود من به لیگ نیز نتایج خوبی گرفته بود، حتی در بازی دور رفت هم تیم پاس ناجا قهرمان فصل گذشته را 8 - 6 شکست داد. خوشبختانه پس از اضافه شدن من نیز فرایند خوب تیم حفظ شد.

ملی پوش تیم ووشوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه از نظر بدنی شرایط خوبی ندارد، شرح داد: به دلیل اینکه تصمیم نداشتم در لیگ باشم تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری ننموده ام، همچنین بخاطر اینکه با به جهان آمدن پسرم درگیر مسائل شخصی شدم، آنطور که باید تمرین ننموده ام. چند روزی هم می گردد که پسرم در بیمارستان بستری است و به همین دلیل مشغله زیاد فکری امکان تمرینات منظم را از من گرفته است.

او اضافه کرد: البته خوشحالم که در مبارزه با افشین سلیمی با وجود آمادگی نصفه و نیمه، به یاری کادر فنی پیروز مسابقه شدم. در تالو 4 - 1 و در ساندا 6 - 3 پاس ناجا را شکست دادیم تا در مجموع 10 - 4 پیروز این ملاقات حساس شویم. سلیمی حریف دست و پا بسته ای نیست و نفر اول قهرمانی کشور است. خوشحالم که توانستم به تیم یاری کنم.

دارنده مدال طلای ووشوی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، درباره بودجه تیم ها در فصل جاری لیگ برتر نیز گفت: بودجه بعضی تیم ها کم شده است و تیم هایی چون پارس جنوبی که هر ساله با قرادادهای نسبتا گران قیمت در لیگ حاضر می شدند، سال جاری هزینه کم تری نموده اند. پاس ناجا هم که فصل گذشته ملی پوشان زیادی داشت، سال جاری بودجه کمتری را هزینه نموده است. در تیم هایی مثل دانشگاه قراردادها ثابت بود، اما همانطور که می دانید اوضاع مالی کشور چندین برابر سخت تر شده و حتی با ثابت ماندن آن قراردادها هم نمی توان چندان در رفاه بود. امیدوارم در ادامه شاهد روزهای بهتر برای اقتصاد کشور و لیگ ووشو باشیم.

او در سرانجام درباره برنامه خود برای سال پیش رو، شرح داد: مسابقات جام جهانی شهریور ماه است که فاصله کمی با قهرمانی آسیا دارد. طبق مشورتی که با کادرفنی داشتم، در رقابت های جام جهانی حاضر می شوم چون سهمیه این مسابقات را دارم و برای قهرمانی آسیا هم نفرات دیگر خود را محک خواهند زد. فاصله این دو مسابقه با هم کم است و می توانم شرکت کنم، اما تصمیم دارم بیشتر در کنار خانواده باشم و همچنین از آسیب دیدگی احتمالی به دلیل فاصله کم مسابقات جلوگیری کنم.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 268

به "آهنگریان: نمی خواستم در لیگ برتر ووشو شرکت کنم، بودجه تیم ها کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آهنگریان: نمی خواستم در لیگ برتر ووشو شرکت کنم، بودجه تیم ها کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید