احتمال ساخت مدل 5G برای گوشی های Galaxy Z Flip

به گزارش مجله بای بلاگ، اخیرا اطلاعاتی منتشر شده که نشان می دهد شرکت سامسونگ قصد دارد تا گوشی های Galaxy Z Flip را به فناوری 5G مجهز کند.

احتمال ساخت مدل 5G برای گوشی های Galaxy Z Flip

به گزارش خبرنگار ، طبق اطلاعات به دست رسیده، شرکت سامسونگ در نظر دارد تا آخر سال آینده یک مدل Galaxy Z Flip مجهز به فناوری 5G را به بازار جهانی عرضه کند. مدل Galaxy Z Flip یک موفقیت چشمگیر برای سامسونگ بود.

بر اساس گزارش های متعدد موجودی اولیه این گوشی ها بیشتر از انتظار شرکت سامسونگ فروش رفت و باعث شد این کارخانه دست به افزایش تولید آن بزند. با توجه به قیمت بالای این محصول، مطابق با 1380 دلار، چنین حجم فروشی بسیار قابل توجه و شگفت انگیز بود.

با این که Galaxy Z Flip از حجم کمی برخوردار است و با همین ویژگی وانسته توجه ها را به خود جلب کند، این ویژگی برخی امکانات دستگاه را تحت تاثیر خود نیز قرار داده است. از بزرگترین کمبود های این گوشی، می توان به کاهش قدرت باطری و کوچک بودن آن اشاره کرد. با این که قدرت باطری در مجموع قابل قبول است، اما این قطعه به دو قسمت نصف شده تا بتواند از خم شدن دستگاه پشتیبانی کند.

قدرت این باطری، اما تنها در صورت عدم وجود 5G قابل قبول خواهد بود. دستگاه مورد نظر در حال حاضر 11 ساعت فعالیت را با شارژ کامل به خریداران خود ارائه می دهد، اما در صورت تجهیز شدن به فناوری 5G، باطری مذکور جواب گویی لازم را نخواهد داشت. اعمال چنین فناوریی نه تنها قدرت باطری را کاهش می دهد بلکه قیمت دستگاه را به میزان قابل توجه ای افزایش خواهد داد. بر اساس گزارش های مدیر عامل شرکت شیائومی، فناوری 5G می تواند عمر باطری را تا بیست درصد کاهش دهد.

این در حالی است که اعمال یک پردازنده مناسب بر روی گوشی ها برای پردازش 5G نیز به همین میزان از قدرت باطری خواهد کاست. صرف نظر از این مسائل، فناوری 5G نقشی کلیدی را برای دنیای گوشی های هوشمند ایفا می کند و به نظر می آید شرکت سامسونگ در نظر دارد که تا جای ممکن آن را در گوشی های خود قرار دهد. این شرکت حتی مدل های میان رده خود را نیز به این فناوری مجهز می سازد. برای مثال مدل Galaxy A51 که با قیمت پایین 283 دلار در دسترس واقع شده است، اخیرا به فناوری 5G مجهز شده است. انتظار می رود در صورت حتمی شدن اعمال این فناوری بر روی Z Flip، شرکت سامسونگ عمر باطری های این دستگاه را نیز افزایش دهد.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2134

به "احتمال ساخت مدل 5G برای گوشی های Galaxy Z Flip" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ساخت مدل 5G برای گوشی های Galaxy Z Flip"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید