اختصاص 7 مرکز معاینه فنی برای معاینات سرویس مدرسه، خودرو مدارس با حساسیت بیشتری ارزیابی می شوند

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از اختصاص 7 مرکز معاینه فنی برای معاینات سرویس مدرسه اطلاع داد و گفت: رانندگان می توانند بدون وقت گیری قبلی و بدون معطلی معاینه فنی بگیرند.

اختصاص 7 مرکز معاینه فنی برای معاینات سرویس مدرسه، خودرو مدارس با حساسیت بیشتری ارزیابی می شوند

به گزارش خبرنگاران؛ شادی مالکی با اشاره به لزوم اخذ معاینه فنی برای خودروهای سرویس مدرسه، گفت: از والدین و اولیاء درخواست می گردد که نسبت به دارا بودن معاینه فنی سرویس مدرسه فرزند خود حساس باشند و رانندگان با توجه به تمهیدات اتخاذ شده مبنی بر اختصاص 7 مرکز معاینه فنی برای معاینات سرویس مدرسه، بدون وقت گیری قبلی و بدون معطلی می توانند معاینه فنی بگیرند.

وی با بیان اینکه مرکز شهید چمران به عنوان مرکز تخصصی تاکسی و شش خط معاینه فنی به صورت ویژه در مراکز سراج، الغدیر، شقایق، شهید آبشناسان، نیایش و دماوند به سرویس مدارس جهت پذیرش این خودروها بدون احتیاج به دریافت نوبت اینترنتی و خارج از نوبت سرویس دهی می کنند، اضافه کرد: در خصوص سرویس مدرسه چک فهرست دیگری در کنار آزمون های اصلی انجام می گردد تا ضریب ایمنی افزایش یابد.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در خصوص چک فهرست های اختصاصی سرویس های مدارس در تست های معاینه فنی شرح داد: چک فهرست ارزیابی فنی سرویس مدارس متفاوت بوده و این خودروها با حساسیت بیشتری در مراکز شهر تهران از لحاظ ایمنی مورد کنترل و ارزیابی قرار می گیرند. از آنجایی که مسافران سرویس مدارس، دانش آموزان هستند، در هنگام معاینه فنی شاخص هایی همانند قفل شدن درها، کمربندها، دارا بودن کپسول اطفای حریق و ....چک خواهد شد.

مالکی از مسئولین مدارس تقاضا کرد تا جهت حفظ سلامت دانش آموزان و آرامش خانواده ها حتما از سرویس مدارس دارای گواهی معاینه فنی که از اعتبار آن بیش یک ماه نگذشته استفاده نموده و به شدت در این خصوص حساسیت های لازم را لحاظ کنند.

به گفته وی، بدون تردید مراجعه این خودروها به مراکز معاینه فنی شهر تهران به منزله داشتن حداقل ایمنی های لازم جهت تردد است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1402 بروزرسانی: 23 شهریور 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8979

به "اختصاص 7 مرکز معاینه فنی برای معاینات سرویس مدرسه، خودرو مدارس با حساسیت بیشتری ارزیابی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 7 مرکز معاینه فنی برای معاینات سرویس مدرسه، خودرو مدارس با حساسیت بیشتری ارزیابی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید