استقبال خطرناک مشهدی ها از استقلال

به گزارش مجله بای بلاگ، ورود استقلال به مشهد با تجمع پرتعداد طرفداران این تیم مقابل فرودگاه و احاطه کاروان این تیم بدون رعایت کردن پروتکل های بهداشتی همراه بود اما ظاهرا مسئولان انتظامی و بهداشتی برنامه ای برای کنترل این اتفاق بدیهی نداشتند.

استقبال خطرناک مشهدی ها از استقلال

به گزارش خبرنگاران، مسابقه فینال جام حذفی فوتبال ایران فردا (پنجشنبه) برگزار می گردد و دو تیم استقلال و تراکتور نیز امروز راهی مشهد شدند تا در فاصله حدود 24 ساعت در شهر اسکان پیدا نمایند.

در نتیجه ملاقات نهایی فصل جاری لیگ برتر هم مانند خیلی از بازی های گذشته نیازمند اقدامات پیشگرانه از شیوع کروناست که ظاهرا مسئولان امر هیچ اقدامی در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی انجام ندادند.

هنگام ورود کاروان استقلال به شهر مشهد، طرفداران این تیم همچون ماه گذشته (ملاقات استقلال و شهرخودرو) استقبال بسیار زیادی از این تیم داشتند که موجب بر هم خوردن نظم فرودگاه و همینطور تماس نزدیک طرفداران با بازیکنان و کادرفنی استقلال شده و همین موضوع ممکن است خطر ابتلا به کرونا را حتی برای طرفداران و افراد حاضر این محل از جمله کاروان آبی پوشان ایجاد کند.

وقوع این اتفاق در حالی است که از تصاویر منتشر شده قبل از رسیدن استقلال به فرودگاه تعیین بود که طرفداران زیادی راهی فرودگاه شدند تا بازیکنان محبوب خود را از نزدیک ببینند و حتی با وجود همه گیر شدن کرونا، عکسی هم به یادگار بگیرند اما مسئولان هیات فوتبال، نیروی انتظامی و شورای تامین این استان گامی در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی برنداشتند.

استقلالی ها مراقب باشند

در تصاویر تعیین است که عده ای بدون زدن ماسک و محافظ به صورت فشرده بازیکنان آبی پوش را احاطه نموده اند و علاوه بر اینکه جان خود را به خطر انداختند، ممکن است در روزهای آینده یک فاجعه دیگر را در تیم های استقلال و تراکتور به خاطر شیوع این بیماری خلق نمایند.

موضوع وقتی خطرناک تر می گردد که قرار است استقلال طی روزهای آینده در تست های پزشکی مربوط به حضور در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و در صورت پیدا شدن نمونه مثبت در کادر فنی، بازیکنان و تدارکات این تیم می تواند حضور آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا را هم تحت الشعاع قرار دهد.

بدون شک بلافاصله بعد از این ملاقات لازم است که استقلالی ها و حتی تراکتور تست مربوط به کرونا را سپری نمایند تا در فاصله حضور در این مسابقات آسیایی مسائل پیشگرانه رعایت و کنترل گردد.

کوتاهی مسئولان انتظامی و بهداشتی مشهد

به نظر می رسد با وجود قرار داشتن مشهد در زمره شهرهای قرمز از حیث ابتلا به ویروس کرونا، مسئولان برگزاری مسئولان فراموش کردند که کرونا همچنان قربانی می گیرد و ممکن است در نتیجه ازدحام حاصل از تجمع طرفداران در برابر فرودگاه این موضوع تشدید گردد و زندگی چندین و چند نفر را به خطر بیندازد.

کوتاهی مسئولان امر و پیش بینی نکردن این شرایط - چنان که در بازی های گذشته هم دیده شده طرفداران در مقابل هتل و فرودگاه تجمع کردند - در شرایطی است که ملاقات نهایی یک تورنمنت مطمئنا پروتکل های امنیتی و بهداشتی بیشتری را در شرایط کنونی می طلبد.

احتمالا فردا هم از این قبیل تجمعات برابر هتل هر یک از این دو تیم پرطرفدار تکرار می گردد و به نظر لازم است که به متولیان کنترل پروتکل های بهداشتی گوشزد گردد که الان وقت کوتاهی کردن نیست و باید بیش از پیش مراقب سلامت مردم و همینطور ورزشکاران باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3996

به "استقبال خطرناک مشهدی ها از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال خطرناک مشهدی ها از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید