اعلام آمادگی ترامپ برای اعزام نیروهای ارتش آمریکا به مینه سوتا

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر اعلام نمود که دولتش آمادگی دارد تا در صورت درخواست مقامات ایالت مینه سونا به سرعت نیروهای ارتش را برای سرکوب معترضان به این ایالت اعزام کند.

اعلام آمادگی ترامپ برای اعزام نیروهای ارتش آمریکا به مینه سوتا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری سی بی اس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در تبادل نظر با خبرنگاران خاطرنشان کرد که در صورت درخواست مقامات ایالت مینه سوتا که پس از قتل وحشیانه یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس شاهد تظاهرات گسترده ای بوده است، نیروهای ارتش آمریکا در اسرع وقت به این ایالت اعزام خواهند شد.

دونالد ترامپ که به گفته بسیاری از مقامات و کارشناسان آمریکایی با اظهارات خود بر شدت خشم معترضان اضافه نموده است، در مورد اتفاقات اخیر در ایالت مینه سوتا و خصوصاً شهر مینیاپولیس به خبرنگاران گفت: من مینیاپولیس را دوست دارم و فکر می کنم مینه سوتا یک ایالت فوق العاده است. اما آنها باید سختگیرتر باشند. باید در پاسخ به خشونت ها قوی تر باشند.

وی اضافه نمود: اگر آنها [مقامات ایالت مینه سوتا و شهر مینیاپولیس] بخواهند از قدرت ارتش ما استفاده نمایند، ما می توانیم خیلی سریع نیروها را در آنجا مستقر کنیم.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از زمان آغاز اعتراضات تا به امروز چندین بار به صورت مستقیم و غیرمستقیم معترضان را تهدید نموده است.

ترامپ ساعاتی پیش در پیامی توئیتری با اشاره به اینکه شب گذشته شخصاً شاهد اعتراضات گسترده در اطراف کاخ سفید بوده است، تأکید کرد که اگر معترضان از فنس های کاخ سفید عبور می کردند، با شوم ترین سلاح های از آنها استقبال می شد.

دوشنبه گذشته یک افسر سفیدپوست در آمریکا یک مرد سیاه پوست غیرمسلح را در شهر مینیاپولیس به قتل رساند و پس از آن ایالت مینه سوتا و چندین ایالت دیگر آمریکا شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مردمی در اعتراض به رفتار نژادپرستانه و وحشیانه پلیس با سیاهپوستان بوده است.

.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2414

به "اعلام آمادگی ترامپ برای اعزام نیروهای ارتش آمریکا به مینه سوتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی ترامپ برای اعزام نیروهای ارتش آمریکا به مینه سوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید