اعلام دیروقت درخواست باشگاه؛ علت معطلی پرواز پرسپولیس

به گزارش مجله بای بلاگ، پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد که پرواز پرسپولیس به علت اعلام دیروقت درخواست این باشگاه هنوز انجام نشده است.

اعلام دیروقت درخواست باشگاه؛ علت معطلی پرواز پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که قرار بود تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 صبح امروز چهارشنبه (21 مهر ماه) از فرودگاه مهرآباد تهران راهی ریاض عربستان گردد تا مقابل الهلال عربستان بازی خود را انجام دهد، این پرواز پس از پنج ساعت معطلی در فرودگاه لغو شد. البته افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس و صدری، سرپرست این باشگاه در این باره واکنش نشان دادند.

پیگیری ها از سازمان هواپیمایی حاکی از آن است که با توجه به اختلافات بین دو کشور طی دو سال گذشته، ایران پرواز برنامه ریزی شده به این کشور نداشته و اگر پرواز مسافری به مقصد ریاض یا دیگر شهرهای عربستان اجرا شده با هماهنگی قبلی و به صورت موردی بوده است که باید حداقل 72 ساعت قبل درخواست آن ارائه گردد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس روز گذشته درخواست خود را برای پرواز به عربستان ارائه داده و با وجود تاخیر در ارسال این درخواست، مسئولان سازمان هواپیمایی و دیگر دستگاه های متولی در حال پیگیری برای انجام این پرواز هستند.

البته بر اساس پیگیری های اجرا شده، مقامات عربستانی وعده داده اند که طی ساعات آینده این پرواز انجام گردد و به نظر می رسد که پرسپولیس امشب به ریاض پرواز داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8535

به "اعلام دیروقت درخواست باشگاه؛ علت معطلی پرواز پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام دیروقت درخواست باشگاه؛ علت معطلی پرواز پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید