اولین واکنش رونالدو به حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان

به گزارش مجله بای بلاگ، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس برای اولین بار پس از حذف زودهنگام تیمش از لیگ قهرمانان اروپا به اتفاق واکنش نشان داد.

اولین واکنش رونالدو به حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو پس از 4 روز سکوت خود را درباره حذف یوونتوس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست.

یوونتوس سه شنبه هفته گذشته با وجود پیروزی 3 بر 2 خانگی برابر پورتو به خاطر گل زده کمتر در خانه حریف، برای دومین فصل متوالی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد و خیلی ها رونالدو را به خاطر نمایش ضیفش به خصوص در صحنه منجر به گل دوم پورتو در تورین مورد انتقاد قرار دادند.

رونالدو امروز (شنبه) با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام سکوتش را شکست و نوشت: قهرمانان واقعی هرگز نمی شنمایند! فوتبال حافظه دارد، منم هم همینطور!

رونالدو که به خاطر ناکامی جدید یوونتوس در چند روز اخیر شایعات فراوانی درباره آینده اش ساخته شد - از جمله احتمال بازگشت او به رئال مادرید - در ادامه پیامش نوشت: مهمتر از تعداد دفعاتی که شما در زندگی تان شکست می خورید، این است که چقدر قوی و سریع بتوانید دوباره روی پاهای خود بایستید. قهرمانان واقعی هرگز تسلیم نمی شوند. تمرکز ما از همین حالا روی بازی مقابل کالیاری است، همینطور روی جام حذفی ایتالیا و هر چیزی که می توانیم در این فصل کسب کنیم.

رونالدو در بخش دوم پیامش که با عکسی از وی در حال تمرین همراه شده است، اظهارنظری انجام داد که به واسطه آن احتمالاً تعابیری بیشتری درباره آینده او صورت خواهد گرفت و به نظر می سد که او این بخش از پیامش را در واکنش به انتقاداتی که از او به خاطر عملکردش مقابل پورتو انجام شده، منتشر نموده است.

او نوشت: درست است که گذشته متعلق به موزه ها است (باید این را بگویم!) اما متأسفانه فوتبال درست مانند من حافظه دارد. تاریخ را نمی توان پاک کرد، تاریخ هر روز با استقامت، روحیه تیمی، مقاومت، مداومت در کار و سختکوشی نوشته شده است و آنها که این چیزها را درک نمی نمایند هرگز موفقت و افتخار کسب نخواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6905

به "اولین واکنش رونالدو به حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش رونالدو به حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید