ایستگاه های دوچرخه در ارتفاعات عینالی ایجاد می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان عون بن علی شهرداری تبریز از ایجاد دو ایستگاه دوچرخه سواری در این تفرجگاه اطلاع داد و گفت: دوچرخه سواران می توانند برای صعود به ارتفاعات عون بن علی از راستا آسفالت پارک پیوند به عنوان راستا جایگزین سنگفرش استفاده نمایند.

ایستگاه های دوچرخه در ارتفاعات عینالی ایجاد می گردد

شمس الله فیروزیان در مورد امکانات ورزشی تفرجگاه عینالی، اظهار کرد: ما علاوه بر کمپ بزرگ قیچی ساز، در سال 97 زمین چمن مصنوعی فوتبال را در پارک ربع رشیدی افتتاح کردیم و باشگاه سوارکاری ما نیز توسط بخش خصوصی فعال است و علاقه مندان می توانند با حداقل هزینه، آموزش اسب سواری ببینند.

وی در مورد دلیل ممنوعیت ورود دوچرخه سواران به راستا سنگفرش عون بن علی، اظهار کرد: چون این راستا مختص پیاده و حمل مسافر توسط خودروهای آن است، ورود دوچرخه سواران به آن ممنوع است. ما برای دوچرخه سواران، راستا آسفالت پارک پیوند تا ایستگاه دوم تله کابین را به عنوان راستا جایگزین در نظر گرفته ایم.

وی اضافه کرد: یک راستا کوهستانی نیز از پارک ربع رشیدی به سمت امام زادگان داریم که طول آن 3.5 کیلومتر بوده و فعلا به صورت خاکی قابل استفاده است. در فاصله نرسیده به زیرگذر ارم نیز محلی برای تمرین و برگزاری مسابقات دانهیل در نظر گرفته ایم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، فیروزیان در ارتباط با پیشرفت پروژه آمفی تئاتر روباز عون بن علی، اظهار کرد: این آمفی تئاتر در سه ماهه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد. با توجه به این که قبل از احداث، جغرافیای محل، مورد مطالعه پیمانکار قرار گرفته است، مسئله ای بابت سیلاب و آبگرفتگی این آمفی تئاتر روباز وجود ندارد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6695

به "ایستگاه های دوچرخه در ارتفاعات عینالی ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه های دوچرخه در ارتفاعات عینالی ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید