اینزاگی: بدشانس بودیم که به یوونتوس باختیم

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو بدشانسی را مانع از نتیجه دریافت تیمش برابر بانوی پیر در فینال کوپا ایتالیا دانست.

اینزاگی: بدشانس بودیم که به یوونتوس باختیم

به گزارش خبرنگاران، سفر هیجان انگیز آبی پوشان شهر رم در جام حذفی ایتالیا با شکست آنها برابر یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها به خاتمه رسید و آنها نتوانستند فصل را با کسب جام به خاتمه برسانند.

شاگردان سیمونه اینزاگی که برای رسیدن به فینال کوپا ایتالیا از سد حریفان سرسختی مانند اینتر و رم عبور کردند، در ورزشگاه المپیکوی شهر رم که ورزشگاه خانگی شان هم محسوب می شود، 2 بر صفر به بانوی پیر باختند که به نظر سرمربی آنها این باخت ناشی از بدشانسی شان بوده است.

اینزاگی به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: حریف ما یوونتوس بود، تیمی که به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده اما این تیم برابر لاتزیویی قرار گرفت که حرف هایی برای گفتن داشت و البته بدشانس بود. در نیمه اول خطای هندی صورت گرفت (برخورد توپ با دست آندره ا بارتزالی) که اگر پنالتی تشخیص داده می شد می توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد. نتیجه فینال را این نوع حوادث است که مشخص می کند و در این بازی حوادث به نفع ما رقم نخورد.

وی در طول بازی مجبور به انجام دو تعویض اجباری شد که یکی از آنها مارکو پارولو بود و دیگر استفان دفری. او در این باره تأکید کرد: پارولو انگیزه زیادی برای بازی کردن داشت و تا خاتمه هم تلاشش را انجام داد اما نتوانست دوام بیاورد. در فلورانس (بازی قبلی لاتزیو در خانه فیورنتینا) ما دو بازیکن مصدوم داشتیم و در این بازی هم دوباره این مشکل گریبان مان را گرفت. به همین دلیل می گویم که ما بدشانس بودیم.

سرمربی آبی پوشان پایتخت ایتالیا تأکید کرد: شاگردان من در این فصل خارق العاده بوده اند و در این بازی هم عملکرد بسیار خوبی داشتند. برای ما شبی احساسی بود و باید از هواداران مان تشکر کنیم. شاید با کمی شانس بیشتر، می توانستیم نتیجه متفاوتی بگیریم. بازیکنانم فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشتند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 692

به "اینزاگی: بدشانس بودیم که به یوونتوس باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: بدشانس بودیم که به یوونتوس باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید