بارسا حضور طرفداران اینتر در استادیوم را محدود کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، مسئولان تیم فوتبال بارسلونا با انتشار بیانیه ای در محل برگزاری این ملاقات حضور طرفداران اینتر در نیوکمپ را محدود کردند.

بارسا حضور طرفداران اینتر در استادیوم را محدود کرد

تیم فوتبال بارسلونا در ملاقات حساس امشب به مصاف تیم فوتبال اینتر در استادیوم نیوکمپ خواهد رفت. این رقابت در حالی برگزار خواهد که در اطلاعیه روز گذشته باشگاه بارسلونا خطاب به هواداران اینتر اشاره شد که صندلی هایی برای آن ها در نظر گرفته شده است که حدودا تعدادش به 200 هزار عدد می رسد و جایگاه مخصوصی دارد. در صورتی که در می خواهند در جای دیگر استادیوم بازی را دیدن نمایند نمی توانند هیچ وسیله ای که علامت تیم فوتبال اینتر را دارد، به همراه داشته باشند

این تصمیمی بود که باشگاه بارسلونا پس از مشورت با مقامات داخلی خود اتخاذ کرد و یوفا در این رابطه نقشی نداشته است. رسانه های ایتالیایی مدعی شدند با توجه به اینکه که در گذشته هیچ مسئله ای بین هواداران دو تیم وجود نداشته، این یک حرکت غیرمنتظره از سوی باشگاه بارسلونا بود. به نظر می رسد بارسلونا اینگونه میخواهد تمام فضای استادیوم نوکمپ را به هواداران خودی اختصاص دهد.

هفته گذشته ملاقات دو تیم در سن سیذو با جنجال فراوانی همراه شد و بازیکنان و کادر فنی بارسلونا به شدت به عملکرد داوری اعتراض داشتند. عدم کسب پیروزی در بازی امشب برای تیم ژاوی شانس این تیم برای صعود به دور بعد را به شدت کم خواهد نمود و بارسا چاره ای جز شکست اینتر در این ملاقات ندارد. پس مدیران این باشگاه تمامی امکانات لازم برای پیروزی بارسلونا را فراهم نموده و حتی نمی خواهند یک اینتری در بین آن ها در استادیوم جایی داشته باشد.

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8840

به "بارسا حضور طرفداران اینتر در استادیوم را محدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسا حضور طرفداران اینتر در استادیوم را محدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید