باشگاه پیکان در انتظار استعفای رسمی فرکی

به گزارش مجله بای بلاگ، مسئولان باشگاه پیکان در انتظار استعفای رسمی حسین فرکی هستند تا برای اعمال تغییرات در کادر فنی این تیم تصمیم گیری کنند.

باشگاه پیکان در انتظار استعفای رسمی فرکی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پیکان در ادامه نتایج ضعیفش در این فصل، روز گذشته در خانه مقابل شاهین شهرداری بوشهر تن به شکست داد. شاگردان حسین فرکی در این بازی با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند تا بحران خودروسازان در لیگ برتر امسال ادامه داشته باشد. پیکان از 18 بازی و 54 امتیاز ممکن فقط 13 امتیاز گرفته و نتایج این تیم نارضایتی مسئولان باشگاه و کارخانه را به همراه داشته است. این شرایط جایگاه حسین فرکی سرمربی پیکان را هم متزلزل تر از گذشته کرده، ولی هنوز تغییری در کادر فنی این تیم ایجاد نشده است.

مسئولان باشگاه پیکان در انتظار استعفای فرکی هستند تا در این شرایط بابت جدایی این مربی از لحاظ مالی ضرر نکنند. پیکانی ها در صورت اخراج فرکی باید حق و حقوق این مربی و دستیارانش را بپردازند و در این شرایط مسئولان باشگاه این انتظار را دارند که فرکی با نتایج ضعیفی که گرفته است، خودش استعفا دهد. این اتفاق هنوز رخ نداده و سرمربی پیکان روز گذشته هم در مورد استعفا دادن، صحبت های روشنی را با خبرنگاران انجام نداد. باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه اتفاقاتی در پیکان رخ خواهد داد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 628

به "باشگاه پیکان در انتظار استعفای رسمی فرکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پیکان در انتظار استعفای رسمی فرکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید