برج چاچا باتومی ، سازه ای تزئین شده با سبک معماری عثمانی

به گزارش مجله بای بلاگ، جاذبه های تاریخی و مدرن ، آب و هوای مطلوب نیمه گرمسیری مرطوب ، طبیعت زیبا ، سواحل جذاب ، تفریحات مهیج ، امکانات مناسب گردشگری و … همگی از جمله عواملی هستند که باعث جذب گردشگر به شهر زیبای باتومی می شوند . باتومی شهری توریستی و کوچک در گرجستان است که به سبب موقعیتش در کرانه دریای سیاه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . گردشگران در سفر به باتومی گزینه های مختلفی برای دیدن در پیش دارند که برج چاچا باتومی Chacha Tower Batumi یکی از آن هاست . این برج سازه ای مدرن به ارتفاع 25 متر می باشد که توسط یک معمار فرانسوی طراحی و ساخته شده است . در ادامه با این برج بیشتر آشنا می شویم .

برج چاچا باتومی ، سازه ای تزئین شده با سبک معماری عثمانی

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

ویژگی های برج چاچا باتومی

برج چاچا یکی از جاذبه های باتومی است که در سال 2012 میلادی در نزدیکی ساحل دریای سیاه ساخته شده است . طراحی و ساخت این برج باتومی بر عهده معمار فرانسوی به نام گرزه ریموند چارلز بوده که ان را با استفاده از سبک معماری عثمانی تزئین نموده است . برج ساعت چاچا باتومی را می توان یکی از نمادهای این شهر و کشور گرجستان دانست . با توجه به اینکه برج چاچا با نورهای زیبا تزیین شده در هنگام شب بسیار زیبا و درخشان بوده و از جلوه ای ویژه برخوردار می باشد . گردشگران تور باتومی می توانند به صورت 24 ساعته از این برج دیدن نمایند . مدت زمان لازم برای بازدید از این برج نیز حدود یک ساعت تخمین زده شده است .

برج چاچا شهر باتومی توسط یک ساعت تزئین شده است . چاچا به سبب احاطه شدن توسط 4 حوض و آبنما با نام برج فواره ها نیز شناخته می شود . شاید برایتان جالب باشد که بدانید نام برج چاچا گرجستان از نام یک نوشیدنی گرجی گرفته شده اشت . تقریبا در تمامی روزهای هفته در ساعت 7 عصر نمایش فواره ای کوچکی به مدت 10 الی 15 دقیقه برگزار می شود که تماشای آن برای گردشگران خالی از لطف نخواهد بود . در طی این نمایش از فواره برج چاچا به جای آب ، نوشیدنی چاچا خارج می شود . گردشگران تور گرجستان با پیاده روی در خط ساحلی باتومی می توانند از جاذبه هایی چون مجسمه علی و نینو ، برج الفبا و برج چاچا دیدن نمایند . این دیدنی های باتومی در نزدیکی یکدیگر واقع شده اند .

نکته :

برج چاچا باتومی به برج ساعت شهر ازمیر شباهت زیادی دارد . به طوری که توجه گردشگرانی که از این برج دیدن نموده اند را به خود جلب می نماید .

  • آدرس برج چاچا در باتومی : Gogebashvili St., Batumi 6010, Georgia
منبع: لذت سفر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1014

به "برج چاچا باتومی ، سازه ای تزئین شده با سبک معماری عثمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج چاچا باتومی ، سازه ای تزئین شده با سبک معماری عثمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید