به کیفیت رقابت ها باید توجه نمایند، با ترکاشوند موافق بودم

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران ملاقاتهای هفته دوم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با برگزاری هفت ملاقات برگزار می گردد و تیم شهرداری گنبد میهمان پیکان تهران است.

به کیفیت رقابت ها باید توجه نمایند، با ترکاشوند موافق بودم

بزرگ جزیده در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی چهارشنبه مقابل تیم پیکان گفت: شناخت کاملی از بازی ها نداریم بازی هفته اول پیکان را به وسیله فیلم تماشا کردیم. این تیم بدون پاسور بود و شنیده ایم برای بازی روز چهارشنبه سوسن آبادی را به خدمت گرفته است. پیکان تیم قابل احترامی است تمرینات را دیر شروع نموده اما تیم جوان و با انگیزه ای است و کار ما را سخت خواهد نمود.

سرمربی تیم شهرداری گنبد ادامه داد: در بازی نخست در دفاع ضعف داشتیم اما در سایر پست ها ازحریف بالاتر بودیم و در نهایت نتیجه واگذار شد. بازی اول شرایط سخت خود را دارد تیم ما از سال گذشته فقط دو بازیکن را حفظ کرد و شاکله اصلی از بین رفت. کار سختی در پیش داریم اما مطمین باشید بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت. در حال حاضر بازیکن کرونایی نداریم پس از بازی مقابل پیکان دوباره تست خواهیم داد. امیدوارم برای بازی سوم مسئله ای پیش نیاید این بازی باید در خانه والیبال برگزار می شد متأسفانه این اتفاق رخ نداد و قرار است بازی در ایران خودرو برگزار گردد. پیکان از باشگاه های قدیم است چند سالی در این تیم عضو بودم و حضور دوباره ام در این سالن خاطراتم را زنده خواهد نمود.

جزیده درباره تأثیر کرونا بر کیفیت بازی ها گفت: باید تمهیداتی به کار گرفته گردد. با ترکاشوند موافق بودم تیمی که سه پاسور اصلی خود را در اختیار ندارد باید استراحت می کرد اما بازی برگزار گردید. صرفاً برگزاری بازی ها نباید در اولویت قرار گیرد امنیت بهداشتی و جانی باید به صورت محتاطانه و فکورانه در نظر گرفته گردد. این اتفاق در ادامه ممکن است برای هر تیمی رخ دهد باید کیفیت بازی ها مدنظر قرار داده گردد. نمی دانم چرا اصرار به برگزاری بازی پیکان شد از پشت پرده ها خبر ندارم.

جزیده در خاتمه گفت: کیفیت مسابقات باید در نظر گرفته گردد سالن رقابت ها باید شرایط خوبی داشته باشد از سالن خودمان در گنبد انتقاد می کنم این سالن برای برگزاری مسابقات لیگ مناسب نبود در زمان برگزاری تمرینات به دلیل تهویه نامناسب درها را باز می گذاریم اما در روز مسابقه نمی توان این کار را انجام داد تهویه سالن اصلاً خوب نبود و بر بازی بازیکنان تأثیر گذاشت امیدوارم این نکات را در نظر گیرند.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4280

به "به کیفیت رقابت ها باید توجه نمایند، با ترکاشوند موافق بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به کیفیت رقابت ها باید توجه نمایند، با ترکاشوند موافق بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید