توافق بارسلونا با مسی برای تمدید قرارداد و شرط لاپورتا برای ابقای کومان، پیانیچ در راستا بازگشت به سری A

به گزارش مجله بای بلاگ، رسانه های اسپانیایی از قطعی بودن ماندن کاپیتان آرژانتینی بارسلونا در این تیم برای دو سال دیگر و درخواست هافبک بوسنیایی این تیم برای بازگشت به کالچو خبر دادند.

توافق بارسلونا با مسی برای تمدید قرارداد و شرط لاپورتا برای ابقای کومان، پیانیچ در راستا بازگشت به سری A

به گزارش خبرنگاران، نشریه اسپورت کاتالونیا نوشته است که میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا از نیمکت نشینی در این تیم خسته شده و از باشگاه خواسته است که با خروج وی موافقت کند. پیانیچ که تابستان سال گذشته با آرتور ملو (هافبک برزیلی حال حاضر یوونتوس) معاوضه شد، در تیم تحت راهنمایی رونالد کومان جایی در ترکیب اصلی نداشت و حضورش به اسم بازیکن تعویضی هم بسیار محدود بود. پیانیچ چندین بار در خصوص این شرایط ابراز نارضایتی و باشگاه را تهدید به جدایی کرد. اکنون به نظر می رسد که او سعی در عملی کردن تهدیدش دارد و علت آن هم ناامید شدن وی از روی کار آمدن یک سرمربی تازه در بارسلونا به جای رونالد کومان است.

پیانیچ که یوونتوس او را در ازای 60 میلیون یورو از قرارداد آرتورو ملو به بارسلونا داد، نه تنها مشتریانی مانند تیم سابقش و اینتر دارد، بلکه از انگلیس هم با پیشنهادی روبه رو شده است. با این حال با توجه به سابقه طولانی حضور این بازیکن در ایتالیا، تصور می گردد که بازگشت به کالچو در اولویت تصمیمات او قرار گرفته است. طبق گزارش نشریه اسپورت این احتمال وجود دارد که بارسلونا در یک سناریوی دیگر مانند آنچه در تابستان سال گذشته رخ داد، به معاوضه این بازیکن با یوونتوسی ها رضایت دهد. رودریگو بنتانکور و ماتیس دلیخت دو بازیکن یوونتوس هستند که گفته می گردد بارسلونا نسبت به جذب آنها تمایل دارد هرچند مدافع هلندی بر ماندنش در تورین تأکید نموده است.

اما در خبری دیگر درباره بارسلونا که نشریه آ اس اسپانیا آن را منتشر نموده، باشگاه بارسلونا توانسته است رضایت لیونل مسی را برای تمدید قرارداد جلب کند. به نوشته این نشریه مادریدی، مسی که یک ماه دیگر قراردادش با کاتالان ها به انتها می رسد، قبول نموده است که قراردادش را برای دو سال دیگر یعنی تا انتها فصل 23-2022 تمدید کند.

بازگشت خوان لاپورتا به مسند ریاست باشگاه بارسلونا و عمل کردن او به وعده هایش برای خرید بازیکنان تازه جهت تقویت تیم از جمله هموطن و دوست صمیمی مسی، سرخیو آگوئرو سبب شده است که کاپیتان آرژانتینی کاتالان ها به آینده اش در این تیم امیدوار بماند و به تمدید قراردادش رضایت دهد. باشگاه بارسلونا امیدوار است که مسی پیش از شروع کارش در تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا، قرارداد تازه خود را امضا کند.

مسی تابستان سال گذشته به صورت رسمی از باشگاه بارسلونا خواست که قرارداد او را فسخ و مجوز جدایی اش را صادر کند، اما درخواست او از سوی خوسپ ماریا بارتومئو رئیس وقت باشگاه رد شد.

در همین حال شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا اعلام نموده است که ماندن رونالد کومان به اسم سرمربی بارسلونا در صورت پذیرش یک شرط از سوی مربی هلندی قطعی است و او پس فردا (آدینه) از سوی رئیس باشگاه به اسم سرمربی فصل آینده تیم معرفی خواهد شد. کادناسر مدعی شده که لاپورتا، شرط موافقت با ابقای کومان را استفاده وی از سیستم 3-3-4 برای فصل آینده اعلام نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7854

به "توافق بارسلونا با مسی برای تمدید قرارداد و شرط لاپورتا برای ابقای کومان، پیانیچ در راستا بازگشت به سری A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق بارسلونا با مسی برای تمدید قرارداد و شرط لاپورتا برای ابقای کومان، پیانیچ در راستا بازگشت به سری A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید