جاذبه های گردشگری ایالت مونتانا

به گزارش مجله بای بلاگ، با جاذبه های گردشگری مونتانا آشنا شوید!

مونتانا یکی از ایالت های غرب آمریکا است که از منابع طبیعی بی نظیر و ارزشمندی برخوردار است؛ به همین دلیل بخش وسیعی از اقتصاد آن از کشاورزی و دامپروری تامین می گردد. جاذبه های گردشگری مونتانا ، گردشگران بسیاری را که علاقه به سرزمین های بکر و گذراندن تعطیلاتی رویایی دارند به سمت خود می کشاند. همچنین این ایالت جمعیت کمتری نسبت به سایر ایالت های آمریکا دارد.

جاذبه های گردشگری ایالت مونتانا

بنابراین اگر دوست دارید با جاذبه های گردشگری مونتانا آشنا شوید همراه خبرنگاران سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل باشید.

جاذبه های گردشگری مونتانا آمریکا

مونتانا یکی از غربی ترین ایالت های آمریکا و مصداق شاخص و عینی فیلم های وسترن است. این ایالت، طولانی ترین مرز زمینی را با کشور کانادا دارد؛ بنابراین عجیب نیست اگر یکی از ایالت های سرد آمریکا به شمار آید.

مونتانا بهشت ماجراجویان است. در مونتانا می توانید با خیال راحت به طبیعت گردی بپردازید و چند روزی را به دور شلوغی های زندگی شهری به هایکینگ، ماهیگری، کایاک، کوهنوردی و… مشغول شوید؛ بنابراین در مونتانا بیش تر مکان های شاخص گردشگری را جاذبه های طبیعی تشکیل می دهند.

پارک ملی گلیشر | Glacier National Park

پارک ملی گلیشر از جاذبه های گردشگری مونتانا ، منطقه وسیع محافظت شده ای است که به علت مناطق کوهستانی، چمن زارهای مرتفع، جنگل های متراکم، یخچال های طبیعی، آبشار های بلند و دریاچه های درخشان، شناخته می گردد.

پارک ملی گلیشر با 700 مایل جهت پیاده روی، به راستی بهشت طبیعت گردان است. دسترسی به پارک ملی گلیشر با اتومبیل نیز ممکن است، فقط کافی است از جاده زیبا و کوهستانی با مسافت 50 مایل، خودتان را به غرب گلیشر برسانید.

علاوه بر تفریحاتی نظیر، کوهنوردی، هایکینگ، کایاک و… پیشنهاد می کنیم تماشای طلوع و غروب خورشید را به هیچ عنوان از دست ندهید، جالب است بدانید بسیاری از معروف ترین عکاسان دنیا، برای ثبت طلوع و غروب خورشید بر طبیعت زیبای مونتانا، راهی پارک ملی گلیشر می شوند. پس دوربین عکاسی تان را بردارید و برای شکار زیباترین لحظه زندگی تان آماده باشید.

بنای یادبود Little Bighorn Battlefield

این بنای یادبود یکی از شاخصترین نشانه های صلح در آمریکا است. Little Bighorn Battlefield در جهت گرامی داشت یاد کشته شدگان درگیری های میان سرخپوستان و ارتش آمریکا در سال 1876 ساخته شده است و شامل قسمت های مختلفی مانند گورستان و موزه است.

بنای یاد بود Little Bighorn Battlefield درواقع به احترام کوشش سرخپوستان در جهت حفظ قلمروشان ساخته شده است و یکی از تاثیر گذارترین بناهای یادبود در سرتاسر دنیا، به حساب می آید. بنابراین در سفر به مونتانا آمریکا سر زدن به این بنای یادبود را به هیچ عنوان از دست ندهید.

موزه راکی | Museum of the Rockies

موزه راکی در Bozeman مونتانا آمریکا واقع شده است و شامل گنجینه عظیمی از بقایای دایناسورها است.

بنابراین اگر دوست دارید اسکلت دایناسورها، مدل های شبیه سازی شده و تخم دایناسورها را ببینید، حتما باید برای یک نصف روز هم که شده به گشت و گذار در موزه راکی مشعغول شوید.

جالب است بدانید موزه راکی، عظیمترین موزه مربوط به دایناسورها در آمریکا و یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری مونتانا است و اسکلت غول پیکرترین دایناسور دنیا یعنی تیراناسورس رکس در آن واقع شده است. همچنین در موزه راکی، برنامه های آموزشی متعددی برای بچه ها و نوجوانان، برگزار می گردد.

بنابراین اگر عاشق دنیای دایناسورها هستید یا به همراه یک نوجوان کنجکاو سفر می کنید، موزه راکی می توانید یکی از دیدنی ترین نقاط سفر شما به مونتانا آمریکا باشد.

پیست اسکی | Big Sky Resort

همان طور که قبلا اشاره کردیم. مونتانا یکی از سردترین ایالت های آمریکا است. به همین دلیل این ناحیه زمستان های سرد و پر برفی دارد و عجیب نیست اگر عظیم ترین پیست اسکی آمریکا در این ایالت واقع شده باشد.

این پیست اسکی از جاذبه های گردشگری مونتانا در Bozeman آمریکا واقع شده است و 5,750 هکتار مساحت دارد. میانگین بارش سالانه برف در این منطقه در حدود 400 اینچ است و به همین علت مکان مناسبی برای اسکی بازان حرفه ای است. البته قسمت های کم شیب تر این پیست، کاملا مناسب اسکی بازان مبتدی است.

وجود هتل، رستوران، کافی شاپ و … این پیست اسکی را مناسب یک آخر هفته خانوادگی نموده است. پس اگر عاشق ورزش های زمستانی و اسکی هستید، بی شک از بودن در پیست اسکی مونتانا آمریکا لذت می برید.

خلاصه

ایالت مونتنا یکی از ایالت های غربی آمریکا است که بیش ترین مرز را با کشور کانادا دارد و به همین دلیل جزو سردترین مناطق آمریکا به حساب می آید.

مونتانا به علت طبیعت بکر و بی نظیرش در میان مردم شناخته شده است و یکی از مکان های مورد علاقه ماجراجویان و عشاق ورزش های زمستانی به حساب می آید. در این مطلب از وبلاگ خبرنگاران به معرفی بعضی از جاذبه های گردشگری مونتانا پرداختیم. امیدواریم با استفاده از این اطلاعات سفر جذابی را به این منطقه تجربه کنید.

منبع: سفرمی
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1687

به "جاذبه های گردشگری ایالت مونتانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری ایالت مونتانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید