حاج صفی: اسکوچیچ از لحاظ فنی و اخلاقی مربی بسیار خوبی است

به گزارش مجله بای بلاگ، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط اردو های تدارکاتی توضیحاتی داد.

حاج صفی: اسکوچیچ از لحاظ فنی و اخلاقی مربی بسیار خوبی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احسان حاج صفی بازیکن تیم فوتبال تراکتور و کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح نمود: قبل از هر چیز از طرف خودم و تمامی بازیکنان تیم ملی کشورمان به خانواده مرحوم محمود یاوری و جامعه ورزش ایران درگذشت این مربی عظیم فوتبال کشورمان را تسلیت می گویم.

او گفت: بازی با ازبکستان مسابقه بسیار خوبی بود. آن ها تیم بسیار خوبی داشتند، اما خدا را شکر ما هم توانستیم در این ملاقات، بازی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم و این تیم را شکست دهیم.

حاج صفی درباره اردوی بوسنی نیز مطرح نمود: از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که در این شرایط سخت توانستند بازی خوبی را مقابل تیم فوتبال بوسنی برای ما فراهم نمایند. تیم فوتبال بوسنی یکی از تیم های خوب فوتبال اروپا است و تقریبا تمام بازیکنان آن در تیم های خوب لیگ های اروپایی بازی می نمایند.

او ادامه داد: بازی بسیار سنگینی را با این تیم داشتیم و محک بسیار جدی را پشت سر گذاشتیم، ولی خدارا شکر توانستیم بازی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم و این تیم را هم شکست دهیم.

او گفت: جو تیم ملی در دو اردوی اخیر بسیار خوب بود، از تمام بازیکنان تشکر می کنم که یاری کردند اردو های با کیفیتی را برگزار کنیم.

او ادامه داد: در تیم ملی جوان های بسیار خوبی داریم که امیدوارم بتوانند برای تیم ملی مفید باشند.

حاج صفی درباره سرمربی تیم ملی (اسکوچیچ) مطرح نمود: اسکوچیچ چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی مربی خوبی است. او و کادرفنی تیم ملی با جان دل برای تیم ملی ما کوشش می نمایند و امیدوارم شرایط جوری برای ما پیش رود که بتوانیم دل تمام مردم ایران را شاد کنیم.

او درباره رکورد بازی های ملی خود مطرح نمود: خدا را شکر می کنم که توانستم برای صد و دوازدهین بار با پیراهن تیم ملی کشورمان به میدان بروم. پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار عظیمی است و خدا را شکر می کنم که این افتخار نصیب من شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5087

به "حاج صفی: اسکوچیچ از لحاظ فنی و اخلاقی مربی بسیار خوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج صفی: اسکوچیچ از لحاظ فنی و اخلاقی مربی بسیار خوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید