حریف بعدی پرسپولیس در آسیا معین شد؟

به گزارش مجله بای بلاگ، با صعود تیم پرسپولیس به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به احتمال فراوان این تیم با یکی از نمایندگان عربستان روبرو خواهد شد.

حریف بعدی پرسپولیس در آسیا معین شد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با شکست تیم های استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ایران حالا فقط پرسپولیس را به اسم نماینده در این دوره از رقابت ها دارد. شاگردان گل محمدی، شب گذشته پیروز شدند در تاجیکستان از سد استقلال این کشور عبور نمایند و به یک چهارم نهایی برسند.

البته از آنجا که یک تیم از غرب و یک تیم از شرق آسیا به فینال می رسند، پرسپولیس حالا در نیمه نهایی غرب آسیا شرکت خواهد نمود تا یکبار دیگر بختش برای رسیدن به فینال غرب آسیا را بیازماید. به غیر از پرسپولیس 2 تیم الهلال و النصر از عربستان و الوحده از امارات هم به جمع 4 تیم پایانی غرب آسیا رسیده اند و قرار است روز آدینه قرعه کشی این مرحله از رقابت ها برگزار گردد. البته از آنجا که 2 تیم از عربستان در این مرحله حضور دارند احتمال زیادی دارد که شاگردان گل محمدی در این مرحله با یکی از دو تیم الهلال و النصر روبرو گردد؛ هرچند که رای نهایی را قرعه تعیین خواهد نمود. به غیر از الوحده که در ضربات پنالتی برابر الشارجه به رجحان رسید، 3 تیم دیگر در جریان بازی از سد رقبایشان عبور کردند و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یا نیمه نهایی غرب آسیا رسیدند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8366

به "حریف بعدی پرسپولیس در آسیا معین شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف بعدی پرسپولیس در آسیا معین شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید