خبرنگاران تردد بین استانی در شبانه روز گذشته 30 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران - خبرنگاران - بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور تردد بین استانی در شبانه روز گذشته حدود 30 درصد افزایش یافته است.

خبرنگاران تردد بین استانی در شبانه روز گذشته 30 درصد افزایش یافت

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به استثنای محورهای مسدود و ممنوع، مابقی جاده های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار 292 شمار فعال در جاده های برون شهری، نسبت به روز قبل 30 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.

گزارش مرکز مدیریت راهها اضافه میکند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود 17 درصد و اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب نمایند.

آخرین شرایط جاده های شمالی هم از تردد روان در محورهای چالوس، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر می دهد.

همچنین براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی ، پلاک و بیمه نامه خودرو ، به آن شهر مجاز است.

آخرین شرایط ترافیکی سایر جاده ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر می دهد.

هم چنین ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه کرج - تهران محدوده های پل کلاک ، گرمدره و ایران خودرو وجود دارد.

ترافیک سنگینی در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس نیز گزارش شده است.

آخرین شرایط جوی از بارش باران در بعضی از جاده های استان های اصفهان ، فارس ، کرمان ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی و خراسان شمالی خبر می دهد.

آزادراه تهران - شمال (قطعه یک) ، واقع دراستان تهران نیز تا 15 خرداد، از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد ، به دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه های هوشمند ، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج - چالوس ، هراز و فیروزکوه انجام می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1672

به "خبرنگاران تردد بین استانی در شبانه روز گذشته 30 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد بین استانی در شبانه روز گذشته 30 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید