خبرنگاران سازمان جهانی بهداشت: بدترین شرایط پیش روی ما است

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران- خبرنگاران- دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در حالی که فرایند محدودیت های اعمال شده برای مهار کرونا از طرف بعضی از کشورها کاهش یافته، گفت : هنوز بدترین شرایط پیش روی ما است.

خبرنگاران سازمان جهانی بهداشت: بدترین شرایط پیش روی ما است

نشریه پلیتیکو به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت، تدروس آدهانوم هشدارهایی جدید در خصوص همه گیری (کرونا) گفت در حالی که بسیاری از کشورها آغاز به کاهش اقدامات محدودیت مهار کرونا نموده اند.

تدروس در سخنان خود به اصطلاح آنفلوآنزا اسپانیایی در سال 1918 به عنوان مرجع شیوع ویروس کرونا اشاره نمود.

دبیرکل سازمان دنیای بهداشت به خبرنگاران در ژنو گفت: این ترکیب بسیار خطرناکی دارد و این اتفاق می افتد. مانند آنفلوانزای 1918 که منجر به کشته شدن 100 میلیون نفر شد.

تدروس در ادامه افزود: اما اکنون فناوری داریم، می توانیم از آن فاجعه جلوگیری کنیم، و می توان از بروز چنین بحرانی جلوگیری کرد.

وی خاطر نشان کرد: به ما اعتماد کنید، بدترین شرایط هنوز در پیش روی ماست. بیایید از این فاجعه جلوگیری کنیم. این ویروسی است که بسیاری از مردم هنوز آن را درک نمی نمایند.

هرچند منحنی آمار مبتلایان به بیماری کووید-19 و جان باختگان ناشی از ابتلا به این بیماری در بسیاری از کشورهای دنیا همچنان در حال افزایش است اما محدودیت های وضع شده به دلیل بحران شیوع کرونا در بعضی کشورهای اروپایی در حال کاهش است.

در ماه های اخیر و پس از شیوع بیماری کووید-19 در چین، ویروس کرونا به همه نقاط دنیا سرایت نموده و اکنون اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس بیشترین موارد ابتلا را ثبت نموده اند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1927

به "خبرنگاران سازمان جهانی بهداشت: بدترین شرایط پیش روی ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سازمان جهانی بهداشت: بدترین شرایط پیش روی ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید