خبرنگاران ساعت کار مرکز شماره گذاری خودرو زنجان افزایش یافت

به گزارش مجله بای بلاگ، زنجان - خبرنگاران - مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان از افزایش ساعت کار مرکز تعوض پلاک و شماره گذاری خودور در شهر زنجان به عنوان مرکز این استان، اطلاع داد.

خبرنگاران ساعت کار مرکز شماره گذاری خودرو زنجان افزایش یافت

سرهنگ محمدحسن خلجی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری شهر زنجان که در جاده پایین کوه جنب ساختمان پلیس راهور این استان واقع است از ساعت 7 صبح تا 17 بعدازظهر خواهد بود.

وی گفت: این افزایش ساعت کاری با هدف رعایت حال هرچه بیشتر مراجعان، ارایه خدمات مضاعف و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مقابل مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو در شهر زنجان، انجام گرفت.

خلجی با بیان اینکه طرح پلاک زوج و فرد و نوبت دهی در جلوگیری از ازدحام در مقابل مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو، بسیار اثربخش بوده است، توضیح داد: روزهای پنجشنبه ، ساعات کار مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودروها در استان زنجان از ساعت 7 صبح تا ساعت 14 بعدازظهر خواهد بود.

وی از متقاضیان خواست کار خود را به ساعات خاتمهی موکول ننمایند و بهتر است مراجعات در ساعت های اولیه صورت گیرد، اضافه نمود: مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودروها در این استان از روز شنبه /ششم اردیبهشت ماه/ بازگشایی شده است و تا خاتمه روز یکشنبه به 300 نفر متقاضی، خدمات ارایه شده است.

خلجی، تعداد غرفه های مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری در شهر زنجان را پنج باب گفت و گفت: ساعات کاری این مراکز در سطح استان در طی سه روز اخیر از 7 صبح تا 14 بعدازظهر بود.

وی تاکید نمود: مالکان خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاک آنان زوج است روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و پلاک فرد نیز یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، می توانند برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه نمایند.

خلجی با تاکید براینکه به منظور رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی خدمات تعویض پلاک به صورت زوج و فرد و به صورت نوبت دهی انجام می گردد، از مردم خواست به خاطر محدود بودن فضای ارایه خدمات و همچنین پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت خود از تجمع در مراکز به جد اجتناب نمایند تا به لحاظ بهداشتی، مشکل پیش نیاید.

وی اضافه نمود: خریداران و فروشندگان خودروها هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری، برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، ملزومات بهداشتی همچون ماسک و دستکش یکبار مصرف و لوازم اداری مورد احتیاج از جمله اتوماتیک به همراه داشته باشند.

مسوول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: مراجعان به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری، در استفاده از دستگاه های خودپرداز، بهتر است نکات بهداشتی را با دقت و حساسیت بیشتری رعایت نمایند.

خلجی با بیان اینکه شهرستان های ماهنشان، سلطانیه و ایجرود، فاقد مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو هستند که به همین منظور باید به شهر زنجان مراجعه نمایند.

وی یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف صیانت از سلامتی مراجعان و کارکنان، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک این استان از 23 اسفند ماه به حالت تعطیل درآمده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1912

به "خبرنگاران ساعت کار مرکز شماره گذاری خودرو زنجان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساعت کار مرکز شماره گذاری خودرو زنجان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید