خبرنگاران 85 درصد دانش آموزان قزوینی عضو شبکه شاد هستند

به گزارش مجله بای بلاگ، قزوین- خبرنگاران- مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در حال حاضر 85 درصد دانش آموزان این استان عضو شبکه شاد هستند و آموزش های تحصیلی را به صورت مجازی دنبال می نمایند.

خبرنگاران 85 درصد دانش آموزان قزوینی عضو شبکه شاد هستند

حسنعلی اصغری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود:ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا هر تصمیمی درباره تعطیلی مدارس و کلاس های درس بگیرد ما تابع آن هستیم .

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی مدارس استان اعم از دولتی و غیردولتی، آکادمی های زبان و علمی آزاد و کلاس های کنکور به مدت یک هفته تعطیل است.

اصغری با بیان اینکه مدرسه تعطیل است اما آموزش تعطیل نمی گردد،اضافه نمود: معلمان مدارس با تمام قدرت و توان به فعالیت های آموزشی را در شبکه شاد ادامه می دهند و مدبران مدارس نظارت کامل بر برنامه های درسی دانش آموزان دارند .

این مسوول با بیان اینکه با توجه به شرایط حاکم بخشی از آموزش های دانش آموزان به صورت غیرحضوری انجام می گردد، توضیح داد: شبکه شاد بستری برای آموزش مجازی و امکان حضور و غیاب دانش آموزان، پخش زنده و ایجاد بخش تکالیف را فراهم نموده است .

اصغری هزینه استفاده از شبکه شاد را رایگان بیان کرد و گفت: در مناطقی که دانش آموزان به اینترنت و امکانات شبکه شاد دسترسی ندارند، به وسیله شبکه آموزش سیما و بسته هایی که برای دانش آموزان تدارک دیده شده آموزش ها را دنبال می نمایند.

وی اضافه نمود: هیچ کسی نباید از آموزش بی بهره باشد و باید از درس نامه هایی که به صورت محتوای الکترونیکی شامل فلش و سی دی، آماده شده است، استفاده کند.

وی تاکید نمود: محتواهای آموزشی مورد احتیاج دانش آموزان در دوره های تحصیلی و پایه های مختلف در شبکه شاد بارگزاری شده و دانش آموزان می توانند از آن استفاده نمایند.

اصغری خاطر نشان کرد: محتوای فراوری شده از سوی معلمان در شبکه شاد هم روزانه از سوی مدیران و مسوولان مربوطه، کنترل می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه نمود: در مناطق روستایی که تراکم دانش آموزی کمی دارند و معلمان ساکن منطقه هستند، کلاس های درس با رعایت موازین بهداشتی بصورت کاملا حضوری برگزار می گردد.

استان قزوین دارای 250 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4562

به "خبرنگاران 85 درصد دانش آموزان قزوینی عضو شبکه شاد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 85 درصد دانش آموزان قزوینی عضو شبکه شاد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید