دستگاه ضدعفونی کننده دتراید توسط محققان ایرانی فراوری شد

به گزارش مجله بای بلاگ، فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس به منظور کنترل و مبارزه با ویروس کرونا پیروز به فراوری دستگاه ضدعفونی کننده دتراید شدند.

دستگاه ضدعفونی کننده دتراید توسط محققان ایرانی فراوری شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، دستگاه ضدعفونی کننده دتراید توسط تیمی متخصص، فناورانه و بین رشته ای طراحی و ساخته شد؛ این دستگاه قابلیت های متنوعی ازجمله ضدعفونی کردن هوشمند دست از طریق محلول، ایجاد جذابیت فضایی و برقراری تعامل میان افراد و دستگاه دارد.

طراحی ارگونومیک و منحصربه فرد دستگاه دتراید امکان استفاده راحت را برای کاربران فراهم آورده و همچنین تجهیزات نوری و سنسوری که در این دستگاه تعبیه شده است، در عین ایجاد جذابیت محیطی، این امکان را برای کارفرما ایجاد می نماید تا از اتمام منبع ذخیره مایع ضدعفونی کننده نیز آگاه شوند. حجم های متنوع محلول، بر اساس احتیاج فضای مدنظر طراحی شده و همچنین طراحی و ساخت بدنه دستگاه به صورتی است که قابلیت قرارگیری در محیط های مختلف با استحکام و ماندگاری بالا را دارا است.

شرکت بارکاو پویا بینش امیدوار است تا با همکاری سازمان های ذی ربط و تحت عنوان برند دتراید بتواند بهترین کالا و خدمات را در این شرایط در اختیار سازمان ها و شرکت ها قرار داده و به آن ها و ملت شریف ایران در مقابله با کرونا ویروس جدید 2018 یاری برساند.

در شرایط حساس کنونی کشور و درحالی که بیشتر کشورهای جهان نیز در حال دست وپنجه نرم کردن با شیوع و گسترش سریع و خطرناک ویروس کرونا جدید 2019 (معروف به COVID-19) هستند، استفاده از ظرفیت و پتانسیل شایان توجه شرکت های دانش بنیان و مستقر در پارک های علم و فناوری می تواند یاری بزرگی برای مقابله با این شرایط باشد.

شرکت بارکاو پویا بینش از شرکت های فناوری است که در پارک علم و فناوری مدرس و در مرحله رشد قرار داشته و توانسته از سال 1396 مجموعه فعالیت های گسترده و عملیاتی را با همکاری بسیاری از برندها، سازمان ها و شرکت ه های خصوصی و دولتی به انجام برساند. در خاتمه سال 1398 شمسی (ابتدای سال 2020 میلادی) و در مواجهه کشور عزیزمان در برابر بحران کرونا، مجموعه این شرکت تصمیم گرفت با همراهی نیروی متخصص و حرفه ای خود که مجموعه ای از دانش آموختگان و فارغ ا لتحصیلان از بهترین دانشگاه های ایران هستند، برند دتراید (DeterAid) را در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود پایه گذاری کند.

پس از محدودیت های سنگین ایجادشده بر روی رفت وآمدها و همچنین تعطیلی موقت مراکز عمومی، تجاری و تفریحی، بسیاری از این برندها و شرکت ها به دنبال اعتمادسازی و جلب اطمینان مشتریان خود ازنظر تأمین بهداشت و سلامت در محیط های عمومی این شرکت ها و سازمان ها هستند. همچنین برای سایر برندها و سازمان ها نیز ایفای نقش مسئولیت اجتماعی یاری به مردم برای عبور از شرایط کنونی به یکی از اولویت های آن ها تبدیل شده است. لذا برای مساعدت به این سازمان ها و شرکت ها، برند دتراید تصمیم به فراوری اولین محصول خود تحت عنوان دستگاه ضدعفونی کننده دست دتراید در حوزه بهداشت گرفت.

انتهای پیغام/4076/

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1562

به "دستگاه ضدعفونی کننده دتراید توسط محققان ایرانی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه ضدعفونی کننده دتراید توسط محققان ایرانی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید