دستگیری سارقان زعفران در سرایان

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی سرایان از دستگیری دو دزد زعفران و کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان اطلاع داد.

دستگیری سارقان زعفران در سرایان

سرهنگ علی وطن دوست، امروز سه شنبه 26 آذر گفت: با وقوع چند فقره سرقت منزل و گل زعفران در شهرستان سرایان، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری دزد یا دزدان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد.

فرمانده انتظامی سرایان اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و آنالیز شیوه های وقوع سرقت، به یک متهم سابقه دار مشکوک شدند و پس از اطمینان از انجام سرقت ها توسط وی با هماهنگی مقام قضائی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وطن دوست توضیح داد: فرد دستگیرشده به پنج فقره سرقت وسایل منزل و گل زعفران با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد که همدست وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف سرقت های اجرا شده، اعلام کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

فرمانده انتظامی سرایان به شهروندان توصیه کرد با رعایت نکات ایمنی و رعایت هشدارهای انتظامی پیشگیرانه از سرقت، ضمن یاری رساندن به پلیس، به ناکامی دزدان و مهار سرقت یاری نمایند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 76

به "دستگیری سارقان زعفران در سرایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان زعفران در سرایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید