راجرز: لیورپول می تواند خودش را به ومبلی برساند

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از تساوی خانگی تیمش مقابل چلسی در جام اتحادیه انگلیس، به تمجید از زننده تنها گل قرمزپوشان آنفیلد پرداخت و گفت می تواند روی او برای رساندن مرسی سایدی ها به فینال حساب کند.

راجرز: لیورپول می تواند خودش را به ومبلی برساند

به گزارش خبرنگاران، برندان راجرز در کنفرانس خبری سرانجام بازی تیم های لیورپول و چلسی در آنفیلد که در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس برگزار گردید، تأکید کرد رحیم استرینگ کسی است که می تواند تیم او را به فینال این رقابت ها برساند.

لیورپول در دقیقه 18 بازی شب گذشته خود (سه شنبه) از چلسی عقب افتاد اما به لطف یک حرکت انفرادی زیبا از مهاجم انگلیسی خود در دقیقه 59 کار را به تساوی و بازی دوم کشاند که قرار است یک هفته دیگر برگزار گردد.

راجرز که برای بازی دوم تیمش برابر چلسی می تواند روی حضور دیگر مهاجم انگلیسی لیورپول، دنیل استوریج حساب کند، در تمجید از استرلینگ گفت: استراحتی که استرلینگ این اواخر داشته به سودش بود. او امشب استثنایی بازی کرد. استرلینگ این توانایی را دارد که رو به عقب حرکت کند اما در عین حال می تواند از فضای پیش روی خود هم استفاده کند. سرعت بالایش در استارتی که زد و منجر به گلی تماشایی شد فوق العاده بود. لیورپول تیمی است که این اواخر خوب کار نموده است. ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم و سعی کنیم همین بازی که امشب ارائه کردیم را در بازی های بعدی خود هم ارائه کنیم.

راجرز که معتقد بود مارک اتکینسون، داور بازی دو صحنه ای بزرگ بازی را از دست داده است (یکی از آنها برخورد توپ با دست دیه گو کاستا، مهاجم اسپانیایی چلسی در محوطه جریمه این تیم بود و دیگری حمل توپ تیبا کورتوا، دروازه بان چلسی خارج از محوطه جریمه این تیم) ادامه داد: شما دیدید که کار دفاعی تیم چگونه بود؛ جنگنده و یکدست آن هم برابر چلسی که بازیکنان طراز اولی دارد. من فکر می کنم که عملکرد امشب لیورپول فوق العاده بود و مطلقاً شک ندارم که ما می توانیم در بازی دوم، عملکردی که ما را به فینال خواهد رساند ارائه کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 522

به "راجرز: لیورپول می تواند خودش را به ومبلی برساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راجرز: لیورپول می تواند خودش را به ومبلی برساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید