رانگنیک: پس از دریافت گل تساوی خوب دفاع نکردیم، جایگاه بازیکنی در ترکیب اصلی تضمین شده نیست

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است تیمش در بازی شب گذشته با یانگ بویز اشتباهاتی مرتکب شد.

رانگنیک: پس از دریافت گل تساوی خوب دفاع نکردیم، جایگاه بازیکنی در ترکیب اصلی تضمین شده نیست

به گزارش خبرنگاران، رالف رانگنیک که شب گذشته (چهارشنبه) با ترکیبی متفاوت از بازیکنان منچستریونایتد در هفته انتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم اولدترافورد مقابل یانگ بویز سوئیس تن به تساوی یک - یک داد، اما تیمش در نهایت به عنوان تیم اول گروه F راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها شد، پس از بازی درباره چرایی استفاده از این ترکیب گفت: این یک تجربه بود و می خواستم بعضی بازیکنان را برای بازی با نوریچ آماده نگه دارم. قبل از بازی می دانستم تیمی که روانه میدان خواهم کرد، پیش از این کنار هم بازی نکرده اند.

وی اضافه کرد: نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و چند اشتباه ناخواسته هم مرتکب شدیم. در انتها نیمه اول باید با فزونی 2 بر صفر یا 3 بر صفر راهی رختکن می شدیم، اما از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردیم. پس از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم، به خوبی دفاع نکردیم و شرایط بازی طوری بود که حتی می شد نتیجه انتهای 3 - 3 گردد.

سرمربی منچستریونایتد صحبت های خود را اینطور ادامه داد: من همچنان در حال شناخت پیدا کردن از بازیکنان تیمم هستم و با وجود اینکه همان تیم برنده مقابل آرسنال را روانه بازی با کریستال پالاس کردم، اما این بدین معنا نیست که جایگاه بازیکنی در ترکیب اصلی تضمین شده است. این فرصت برای همه وجود خواهد داشت که ادعایی داشته باشد، به خصوص با بازی های زیادی که در این مقطع از سال داریم. چیزی که می خواهم ببینم این است که تک تک بازیکنانم کوشش نمایند تا از هر فرصتی که به دست می آورند، نهایت استفاده را ببرند.

منچستریونایتد که حالا باید منتظر قرعه کشی روز دوشنبه هفته آینده باشد تا حریفش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بشناسد، روز شنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس میهمان نوریچ سیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8614

به "رانگنیک: پس از دریافت گل تساوی خوب دفاع نکردیم، جایگاه بازیکنی در ترکیب اصلی تضمین شده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانگنیک: پس از دریافت گل تساوی خوب دفاع نکردیم، جایگاه بازیکنی در ترکیب اصلی تضمین شده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید