رحمتی: نقاط ضعف و قوت حریف را می شناختیم، شهر خودرو موش آزمایشگاهی نیست

به گزارش مجله بای بلاگ، گروه استان ها- سرمربی شهر خودرو مشهد گفت: تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و با آمادگی کامل آمده بودیم و نقاط ضعف و قدرت آن ها را می دانستیم.

رحمتی: نقاط ضعف و قوت حریف را می شناختیم، شهر خودرو موش آزمایشگاهی نیست

به گزارش خبرنگاران از مشهدمقدس ، سیدمهدی رحمتی امشب در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و با آمادگی کامل آمده بودیم و نقاط ضعف و قدرت آن ها را می دانستیم.

وی عنوان کرد: تیم حریف ابتدای بازی روی دو موقعیت ایستگاهی به گل رسید و در حالی بود که هنوز جا نیفتاده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بیان نمود: نتیجه اعتماد به جوانان هم این بود که تا آمدیم به خودمان بیاییم 10 نفره شدیم، از اعتماد به جوانان ناراحت نیستم و پای آن می ایستم.

رحمتی با اشاره به اینکه بین دو نیمه به بازیکنان گفتم با اینکه 10 نفره هستیم برد می خواهم عنوان کرد: در بازی با استقلال نیز این رخ داد و 10 نفره شدن امروز همدلی ما را بیشتر کرد و حتی بازیکنانی که روی سکو بودند نیز امروز همدل بوده و برد می خواستیم.

وی در مورد داوری این دیدار هم گفت: خواهشی از سهرابی و اصفهانیان دارم و آن هم این است که ما موش آزمایشگاهی نیستیم که هر داوری برای ما و بازی اول و دومش قرار داده می شود.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو شرح داد: مشهد شهر بزرگی است؛ مالک شهر خودرو از جیب خودش هزینه می کند و مربی ما هم جوان است و به ما ارتباطی ندارد که انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک است.

رحمتی با اشاره به اینکه من درباره اشتباه های داوری نمی خواهم نظری بدهم گفت: ببینید که چند داور جدید در این مدت به لیگ برتر آمده اند؟ لیگ برتر جای آزمایش کردن نیست.

ف

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5461

به "رحمتی: نقاط ضعف و قوت حریف را می شناختیم، شهر خودرو موش آزمایشگاهی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: نقاط ضعف و قوت حریف را می شناختیم، شهر خودرو موش آزمایشگاهی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید