رقابت تمام ایرانی در لیگ والیبال لهستان

به گزارش مجله بای بلاگ، یاران میلاد عبادی پور در لیگ والیبال لهستان به مصاف یاران میثم صالحی خواهند رفت.

رقابت تمام ایرانی در لیگ والیبال لهستان

به گزارش خبرنگاران، در هفته دوم لیگ والیبال لهستان مرسوم به پلاس لیگا، یاران عبادی پور به مصاف یاران میثم صالحی خواهند رفت. میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای تیم والیبال اسکرا بلخاتوف بازی می نماید در هفته اول پلاس لیگا به مصاف کوپروم لوبین رفت و توانست با نتیجه 3 بر 1 حریفش را شکست دهد و اولین برد را در لیگ والیبال لهستان کسب کند.

در دیگر بازی های اجرا شده در هفته اول لیگ والیبال لهستان، تیم والیبال اولیشتن با حضور میثم صالحی ملی پوش والیبال ایران به مصاف حریف خود یعنی تیم والیبال آسکو رِسوویا رفت و در اولین گام از رقابت های پلاس لیگا با نتیجه سنگین 3 بر صفر بازنده شد. میثم صالحی، ملی پوش والیبال ایران که سال جاری برای تیم والیبال اولیشتن بازی می نماید در اولین ملاقات تیمش در زمین حاضر شد.

قرار است در هفته دوم رقابت های پلاس لیگا، یاران میثم صالحی به مصاف تیم اسکرا و یاران عبادی پور بروند تا طرفداران ایرانی شاهد یک رقابت تمام ایرانی باشند. این بازی یک شنبه 18 مهر از ساعت 17:30 به وقت لهستان (19 به وقت ایران) پیگیری خواهد شد.

میلادعبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در فصل جاری برای اسکرا بازی می نماید در خاتمه هفته اول توانست 14 امتیاز برای تیمش به دست بیاورد. بعلاوه میثم صالحی در اولین بازی خود پیروز شد برای تیمش 7 امتیاز کسب کند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8503

به "رقابت تمام ایرانی در لیگ والیبال لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت تمام ایرانی در لیگ والیبال لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید