رونالدو و 5 مشتری هیجان انگیز برای فصل 2021

به گزارش مجله بای بلاگ، احتمال دارد ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس برای چهارمین بار، تیم باشگاهی خود را تغییر دهد.

رونالدو و 5 مشتری هیجان انگیز برای فصل 2021

به گزارش ، کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله تیم فوتبال یوونتوس به نظر می رسد که با توجه به حقوق بالا و همچنین عدم کسب نام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به سرانجام حضورش در سری آ و بانوی پیر رسیده است.

رونالدو با وجود عملکرد خوب خود در 3 فصل حضور در ایتالیا، با این تیم در قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین مسابقات سری آ در این فصل ناپیروز بوده است و با توجه به سن بالای او به نظر می رسد که این اسطوره پرتغالی روز های سرانجامی خود را در ایتالیا خواهد گذراند.

رونالدو در این سن هم مشتریان خاص خود را دارد و خیلی از باشگاه های بزرگ در جهان فوتبال هستند که آرزوی حضور او در تیم خود را دارند.

به 5 باشگاهی که احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به آن ها در فصل آینده وجود دارد، اشاره خواهیم کرد.

اسپورتینگ لیسبون اولین تیم دوران حرفه ای این اسطوره پرتغالی است. رونالدو فوتبال خود را از این باشگاه آغاز کرد و بعد از حضوری کوتاه و درخشان در این تیم به منچستریونایتد پیوست و دوران درخشان خود را در فوتبال جهان آغاز کرد.

رونالدو همیشه علاقه اش را به باشگاه دوران نوجوانی خود مطرح کرده است و در اظهار نظری جالب مادر رونالدو علاقه خود را برای بازگشت فرزندش به اسپورتینگ نام کرده بود، اما با توجه به حقوق بالای این ستاره انتقال رونالدو به پرتغال کمی بعید به نظر می رسد؛ چرا که اسپورتینگ به هیچ وجه نمی تواند حقوق رونالدو را پرداخت کند.

منچستریونایتد را می توان مهمترین باشگاه برای مقصد این ستاره پرتغالی دانست. رونالدو بعد از جدایی از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و شاگرد بزرگترین سرمربی جهان، یعنی الکس فرگوسن شد.

منچستریونایتد رونالدوی جوان را به بازیکنی تبدیل کرد که شاید اکنون بتوان او را یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ دانست . رونالدو در 292 بازی برای منچستریونایتد پیروز به زدن 118 گل شد و یکی از بهترین گلزنان تاریخ این تیم نام گرفته است.

رونالدو اکنون به سرانجام فوتبال خود نزدیک می شود؛ شاید بازگشت به اولدترافورد و خداحافظی با منچستریونایتد از جهانی فوتبال دراماتیک ترین لحظه برای این پرتغالی باشد.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن که در این سال ها هزینه های زیادی را برای جذب بازیکنان بزرگ جهانی فوتبال صرف کرده، در 2 سال گذشته تمام سعی خود را برای استخدام 2 فوق ستاره جهانی فوتبال، یعنی مسی و رونالدو انجام داده؛ اما در این سال ها تلاش مالک قطری پاریسی ها برای انتقال رونالدو و مسی با شکست روبرو شده است.

با این وجود پاری سن ژرمن در صورت جدایی رونالدو از یوونتوس به نام یکی از جدی ترین مشتری های این پرتغالی محسوب می شود، خصوصا اکنون که ستاره پاریسی ها، امباپه در حال ترک این تیم فرانسوی است.

کریستیانو رونالدو هر چه در تیم های دیگر گلزنی کند و درخشان ظاهر شود، نمی تواند به دوران پر افتخار خود در باشگاه مادریدی نزدیک شود. این ستاره در دوران 9 ساله حضور خود در رئال مادرید، توانست در 438 بازی 451 مرتبه گلزنی کند و بالاتر از دی استفانو و رائول، اسطوره های تیم فوتبال رئال مادرید در تنها 9 سال حضور، بهترین گلزن تاریخ کهکشانی ها شود. رونالدو در رئال مادرید به تمام عناوین فوتبال اسپانیا و اروپا دست یافت و در زمان حضور خود در این تیم هم 4 توپ طلا کسب کرد.

شاید سن رونالدو اکنون بسیار بیشتر از زمان اولین حضور او در اسپانیا باشد، اما به نظر می رسد هواداران رئال مادرید همچنان دلتنگ حضور این اسطوره پرتغالی باشند.

تیم اینتر میامی آمریکا که مالکیت آن را اسطوره فوتبال انگلیس، دیوید بکهام بر عهده دارد؛ می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای کریستیانو رونالدو بعد از ترک یوونتوس باشد.

لیگ فوتبال آمریکا همیشه یکی از مجذوب کننده ترین گزینه های قبل از بازنشستگی از جهانی فوتبال برای تمام فوتبالیست ها است و شاید به دلیل رابطه محبت آمیز دیوید بکهام، مالک اینتر میامی آمریکا با رونالدو، شاهد کوچ این ستاره 36 ساله از اروپا به آمریکا باشیم. اتفاقی که شاید اسطوره انگلیسی ها را بیشتر از هواداران فوتبال شاد کند.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8192

به "رونالدو و 5 مشتری هیجان انگیز برای فصل 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو و 5 مشتری هیجان انگیز برای فصل 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید