رونمایی از نسل نو لپ تاپ های MateBook هواوی

به گزارش مجله بای بلاگ، به غیر از گوشی های هوشمند، غول چینی هوآوی مجموعه پیشگامی از لپ تاپ ها با نام تجاری MateBook را ارائه می کند. از زمانی که ایالات متحده تحریم هایی را علیه هواوی اعمال کرد، این شرکت تمرکز خود را از گوشی های هوشمند به سایر لوازم الکترونیکی مصرفی، از جمله لپ تاپ ها و پوشیدنی ها تغییر داد.

رونمایی از نسل نو لپ تاپ های MateBook هواوی

به گزارش خبرنگاران، شرکت چینی هواوی اکنون اعلام کرده است که آماده است تا نسل بعدی لپ تاپ های سری MateBook خود را در بازار داخلی چین عرضه کند. این شرکت تایید کرده است که این رویداد در 23 دسامبر (دوم دی ماه) در چین برگزار می شود.

شرکت هواوی با اعلام این خبر، سه تیزر مختلف پوستر را به اشتراک گذاشته است که ویژگی های دستگاه آینده را روشن می کند. یکی از پوستر ها به معرفی قابلیت امکان کنترل ساده تر عملکرد ها به وسیله تشخیص حرکات هوا به وسیله دوربین جلو می پردازد.

پوستر دیگر به ویژگی همکاری چند صفحه ای به وسیله محصولات مختلف این برند، از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها، مانیتور ها و موارد دیگر اشاره می کند. پوستر سوم درباره هماهنگی دو پلتفرم اکولوژیکی مختلف، برای نمونه ویندوز و اندروید، در دستگاه ها است.

گفته می شود که این شرکت از فناوری اولتراسوند برای راه اندازی قابلیت تشخیص و کنترل حرکات غیر تماسی استفاده خواهد کرد. این همان فناوری است که در صنایع پیشرفته مانند پزشکی، نیمه هادی، هوافضا و ... استفاده می شود. فناوری تشخیص حرکت می تواند به عنوان آغاز راهی برای درک زبان بدن انسان به وسیله کامپیوتر ها باشد. بدین ترتیب این فناوری می تواند آغازی برای ایجاد یک ارتباط کامل تر وسریع تر بین ماشین و انسان باشد. رابطه ای که تا به امروز با کمک رابط کاربری متنی اولیه یا واسط گرافیکی کاربر (GUI) انجام شده و هنوز هم بیشتر محدود به ورودی های صفحه کلید و ماوس است.

تا به امروز، شرکت هواوی نام محصول یا خط تولیدی که در 23 دسامبر (دوم دی ماه) در چین عرضه می شود را اعلام نکرده است. اما با توجه به معرفی تدریجی ویژگی های دستگاه به وسیله شرکت هواوی، انتظار داریم در روز های آینده اطلاعات بیشتری از آن آشکار شود.

ماه گذشته، این شرکت چینی دستگاه Huawei MateBook E 2-in-1 را روانه بازار کرد و اولین لپ تاپ هیبریدی این برند را به نمایش گذاشت. لپ تاپ های هیبریدی یا دو در یک، دستگاه هایی هستند که می توان از آن ها هم به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان تبلت استفاده کرد. این لپ تاپ در چین به قیمت اولیه 5999 یوان که حدود 942 دلار است در دسترس خریداران قرار گرفته است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8618

به "رونمایی از نسل نو لپ تاپ های MateBook هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نسل نو لپ تاپ های MateBook هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید