زیدان: بازگشت رونالدو؟ بله ممکن است اما او الان بازیکن یوونتوس است

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- زین الدین زیدان احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید را تکذیب نکرد.

زیدان: بازگشت رونالدو؟ بله ممکن است اما او الان بازیکن یوونتوس است

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب تیم های رئال مادرید و آتالانتا در ورزشگاه دی استفانو به مصاف هم خواهند رفت. زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از این ملاقات حضور یافت و یکی از سوالات این کنفرانس، احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو، مهاجم یوونتوس به رئال مادرید در تابستان آینده بود.

به نقل از گل ایتالیا، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در این کنفرانس در پاسخ به صحت شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو مادرید به رئال مادرید گفت:

آیا شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید حقیقت دارد؟ بله، می تواند داشته باشد. ما کریستیانو را می شناسیم و از کارهایی که او برای رئال مادرید نموده آگاهیم. با این حال رونالدو در حال حاضر بازیکن یوونتوس است و باید به او احترام بگذاریم. رونالدو اکنون در تیم دیگری بازی می نماید و یوونتوس باید از داشتنش لذت ببرد. آیا جایی برای رونالدو در رئال مادرید خواهد بود؟ باید ببینیم شرایط در آینده چگونه رقم می خورد. راهنمایی کردن رونالدو برایم یک خوشبختی عظیم بود.

صحبت های زیدان در حالی است فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس شب گذشته تایید نموده بود کریستیانو رونالدو در این تیم خواهد ماند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6582

به "زیدان: بازگشت رونالدو؟ بله ممکن است اما او الان بازیکن یوونتوس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: بازگشت رونالدو؟ بله ممکن است اما او الان بازیکن یوونتوس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید