سازمان لیگ: تاریخ دربی تعیین است و در حال آنالیز نهایی هستیم، برهانی برای صدور مدرک احتیاج به دوندگی اداری دارد

به گزارش مجله بای بلاگ، ناظران ما گزارشات را انجام می دهند. از این هفته ناظران پزشکی هم بر تائید ناظران ما گزارشاتی را آماده می نمایند. کمیته انضباطی از این سخت تر هم خواهد گرفت. هفته اول را به تیم ها واگذار کردیم تا ببینیم تا چه سطحی کمکمان می نمایند.

سازمان لیگ: تاریخ دربی تعیین است و در حال آنالیز نهایی هستیم، برهانی برای صدور مدرک احتیاج به دوندگی اداری دارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:اینکه تاریخ دربی چه زمانی خواهد بود برای ما تعیین است ولی در حال آنالیز های نهایی هستیم تا تمام موارد رعایت گردد و اشتباهی در آن صورت نگیرد.

به گزارش فارس،سهیل مهدی، در مورد نظم و نظارت های مربوط به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مسابقات لیگ گفت: ما طی 5 هفته اول مسابقات تذکرات لازم را دادیم. حتی گزارشات به کمیته انضباطی داده شد و بعضی از محرومیت ها شامل حال تیم ها شد. جریمه ها بیشتر نقدی و البته ناچیز و به عنوان یک تذکر است.

وی اضافه کرد: در بحث رعایت بهداشت فردی صرف نظر از رعایت مسئولیت اجتماعی که در مقابل جمعیت هواداری و گروه نسل جوانی که ما را می بینند و آموزش می گیرند؛ داریم. مسائل بهداشت شخصی را داریم تا بتوانیم وارد استادیوم ها شویم. در درجه اول افراد در ذات رفتاری خودشان قرار دارند و آنها باید نشان دهند که به عنوان الگو و سمبل جامعه مومن و معتقد به اجرای شیوه نامه های بهداشتی هستند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ مطرح نمود: ناظران ما گزارشات را انجام می دهند. از این هفته ناظران پزشکی هم بر تائید ناظران ما گزارشاتی را آماده می نمایند. کمیته انضباطی از این سخت تر هم خواهد گرفت. هفته اول را به تیم ها واگذار کردیم تا ببینیم تا چه سطحی یاریمان می نمایند. خیلی از بازیکنان همکاری کردند اما چند نفری باقی مانده اند و امیدوارم قبل از اینکه کار به کمیته انضباطی برسد همکاری لازم را داشته باشند.

وی درباره مربیان جوانی که به تازگی به لیگ اضافه شدند و بدون مدرک مربیگری و با عنوان مثلا سرپرست تیم کار می نمایند شرح داد: آنها حق شرکت در کنفرانس های خبری را ندارند. ضمن اینکه شرکت افراد فاقد مدرک سرمربی و یا یاری مربی اول در کنفرانس های مطبوعاتی موجب برخورد انضباطی می گردد. چون جرایم نقدی است ما این موضوع را اعلام نمی کنیم. باشگاه ها هم این جرائم را به حساب فی ما بین می گذارند. شاید این مساله باید کمی قهری تر باشد.

او در برنامه صبح و ورزش به گفت وگو در مورد صدور کارت آرش برهانی شرح داد:برهانی بنا بر استعلامی که ما از آموزش گرفته ایم دوره ها را گذرانده اما به مرحله صدور مدرک نرسیده و ضروری است کمی دوندگی اداری کند. معمولا نماینده باشگاه به جای خود فرد پیگیر اینگونه کارها است. هفته های اول تا سوم این رخ داد. او به واسطه قردادی که با باشگاه بسته بود و تمامی مدارک مربیگری که کامل بود و به دست ما رساند کار می کرد اما استعلام ها هنوز به ما نرسیده است.

مهدی گفت: ما با شناختی که داشتیم می دانستیم مراحل را طی نموده اما به قول معروف هنوز کاغذ بازی ها انجام نشده بود. بنابراین مجوز به طور موقت برای او صادر شد و باشگاه تعهد داد در یک بازه زمانی کار را انجام دهد. اگر کارت می گرفت به واسطه اینکه قراردادش توسط باشگاه در سامانه کمیته جابجایی ثبت شده بود مسلما امکان برخورد انضباطی برای باشگاه فراهم بود.ما نمی گذاریم مواردی که قرارداد ندارند روی نیمکت بنشینند. اما با کسانی که قرارداد دارند اما مسائل نهاییشان تکمیل نشده تعامل داریم.

مهدی همچنین درباره زمان برگزاری شهرآورد و نیز بازی های عقب افتاده لیگ بیستم شرح داد:ما در زمانبندی ها دو حالت داشتیم. یکی اینکه بازی های معوقه را کنار بگذاریم و هفته ها سر جای خودشان برگزار شوند و بعد بازی های معوقه را در نیم فصل یا زمان های به جامانده انجام دهیم اما این روح قرعه کشی و توالی مسابقات را بهم می زد و عملا امتیازات داخل و خارج خانه بودن و جهت قرعه کشی اول کار از بین می رود. حالت دیگر اینکه معوقاتمان را با تولی که هست همچنان حفظ کنیم.

وی تاکید نمود: منتها تاریخ و زمانبندی ما برای بعضی از باشگاه ها فشرده و برای بعضی آزادتر می گردد. ما به این نتیجه رسیدیم که حالت دوم منطقی تر است. تا قوانین باشگاه ها و امتیاز بازی خانگی، سفرهای خارج از خانه و ... حفظ گردد تا شکل مشترکی برای همه داشته باشد. امیدواریم نیم فصل اول را به موقع تمام کنیم اما اینکه تاریخ دربی چه زمانی خواهد بود برای ما تعیین است ولی در حال آنالیز های نهایی هستیم تا تمام موارد رعایت گردد و اشتباهی در آن صورت نگیرد. از فردا تاریخ را اعلام خواهیم کرد.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5501

به "سازمان لیگ: تاریخ دربی تعیین است و در حال آنالیز نهایی هستیم، برهانی برای صدور مدرک احتیاج به دوندگی اداری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ: تاریخ دربی تعیین است و در حال آنالیز نهایی هستیم، برهانی برای صدور مدرک احتیاج به دوندگی اداری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید