سایدلنیکوف: آلکنو کار آسانی در ایران پیش رو ندارد، او مربی سرسختی است

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی پیشین تیم والیبال زنیت گفت: تیم ملی ایران، سبک بازی خاص خودش را دارد که یک سبک سرعتی است و توسط سعید معروف تنظیم می شود.

سایدلنیکوف: آلکنو کار آسانی در ایران پیش رو ندارد، او مربی سرسختی است

به گزارش خبرنگاران، ویکتور سایدلنیکوف، سرمربی پیشین تیم والیبال زنیت کازان روسیه در مورد حضور ولادیمیر آلکنو در تیم ملی والیبال ایران گفت: به نظر من، آلکنو به دلیل ذهنیت بازیکنان ایرانی کار آسانی در این کشور پیش رو ندارد. ایران، کشوری مسلمان است و مردم آن، دیدگاه های متفاوتی دارند. تیم ایران بیشتر اوقات با مربیان آزاداندیش (لیبرال) کار می کرده ولی آلکنو سرسخت تر است.

سرمربی پیشین تیم والیبال زنیت ادامه داد: آلکنو چه چیزی می تواند به ایران بدهد و چه کاری می تواند در والیبال این کشور انجام دهد؟ تعیین است که در عرض 3 ماه، شرایط تکنیکی بازیکنان، ارتقاء پیدا نخواهد کرد. تیم ملی ایران، سبک بازی خاص خودش را دارد که یک سبک سرعتی است. این سرعت و نوع بازی توسط سعید معروف تنظیم می شود.

سایدلنیکوف گفت: من درک می کنم که هدف ایران، صعود از مرحله گروهی المپیک است. این کار با وجود تیم های لهستان و ایتالیا، بسیار سخت است. ضمن اینکه تیم های ونزوئلا، کانادا و ژاپن نیز حریفان آسانی نیستند و می توانند به ایران فشار بیاورند. فیلیپ بلن (مربی فرانسوی تیم ملی ژاپن) چند سال است که با تیم ملی ژاپن کار می کند و بازی در خانه مقابل آنها بسیار سخت است.

وی شرح داد: احتمال صعود به یک چهارم نهایی برای تیم ایران، زیاد است. یک بازی سرنوشت ساز در یک چهارم نهایی و بعد احتمال کسب مدال المپیک وجود دارد. تزریق چنین ذهنیتی به بازیکنان، آسان نیست به ویژه اینکه آلکنو باید با کمک مترجم با بازیکنان ارتباط برقرار کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5142

به "سایدلنیکوف: آلکنو کار آسانی در ایران پیش رو ندارد، او مربی سرسختی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایدلنیکوف: آلکنو کار آسانی در ایران پیش رو ندارد، او مربی سرسختی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید