سرمربی اولسان بعد از قهرمانی استعفا کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، کیم دوهون پس از قهرمانی اولسان هیوندای در لیگ قهرمانان آسیا 2020 با شکست پرسپولیس ایران گفت: اگر نمی توانستیم به قهرمانی برسیم، باید رکوردی تلخ با نایب قهرمانی در سه جام بر جای می گذاشتیم، اما حالا لبخند می زنم. کوشش کردم به قطر نیایم. شرایط پس از دو نایب قهرمانی خیلی سخت بود، اما فکر می کنم در قطر عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم این قهرمانی کمی آسایش و راحتی برای طرفداران داشته باشد.

سرمربی اولسان بعد از قهرمانی استعفا کرد

وی با تمجید از شاگردانش گفت: می خواهم تشکرم را از بازیکنانم بیان کنم. از بازیکنانی که دویدند و آنهایی که در پشت صحنه فداکاری کردند، تشکر می کنم؛ بازیکنانی که از مصدومیت برگشتند و نیز بازیکنانی که در کره جنوبی ماندند. از مدیر باشگاه به خاطر باوری که برای آخرین تورنمنت داشت، تشکر می کنم. از حمایت کادر پشتیبانی، کادر فنی و همه کسانی که در باشگاه کار کردند، تشکر می کنم.

سرمربی اولسان هیوندای با تشکر از والدین خود توضیح داد: پدرم کسی بود که خیلی به من یاری کرد و ابتدای سال جاری درگذشت. از او به خاطر انرژی خوبی که از آسمان به من داد، تشکر می کنم. مادرم هم برای تیم و پسرش در شهر تونگیئونگ است. از همه اعضای خانواده تشکر می کنم. فوتبال باید برای سرگرمی باشد، اما دو بار نایب قهرمانی برای من سرگرمی نبود. ما در قطر با خوشحالی فوتبال بازی کردیم و نباید فراموش کنیم که فوتبال برای سرگرمی است. این یک هنر است که فوتبال می تواند به طرفداران نشان دهد.

کیم با اشاره به سرانجام کارش در اولسان هیوندای اعلام نمود: ما به این بازیکنان افتخار می کنیم و حتی برای من هم شگفت انگیز بودند. آنها واقعاً عملکرد خوبی داشتند و بودن کنار آنها یک افتخار است. ما به پیشرفت و حمایت بیشتر امیدواریم. در سرانجام می گویم می خواهم به خانه بروم و استراحت کنم. فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. این فصل قراردادم به سرانجام می رسد و همانطور که گفتم، می خواهم به خانه بروم.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5401

به "سرمربی اولسان بعد از قهرمانی استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی اولسان بعد از قهرمانی استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید