سرپرستان دپارتمان های تخصصی آموزشگاه ملی پارالمپیک تعیین شدند

به گزارش مجله بای بلاگ، با حکم سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، سرپرستان دپارتمان های تخصصی آموزشگاه ملی پارالمپیک منصوب شدند.

سرپرستان دپارتمان های تخصصی آموزشگاه ملی پارالمپیک تعیین شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از سایت کمیته ملی پارالمپیک، سرپرستان دپارتمان هایپیشگیری از آسیب های ورزشی و سنجش و مانیتورینگ ورزشکاران منصوب شدند. مراسم معارفه امیرحسین براتی، سرپرست دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی و شادان محمدپور،سرپرست دپارتمان سنجش و مانیتورینگ ورزشکاران با حضور محمدرضا محمود خانی، رئیس آموزشگاه ملی پارالمپیک برگزار و احکام سرپرستان که به امضای محمد تابع، سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک رسیده بود، اهدا شد.

دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آموزشگاه ملی پارالمپیک از اردیبهشت ماه امسال فعالیت خود را شروع کرده و در سه ماه شروعین فعالیت این دپارتمان، نتایج حاصل از آزمون های سنجش قابلیت های جسمانی ورزشکاران که توسط دپارتمان سنجش و مانیتورینگ آموزشگاه پارالمپیک در سال گذشته اجرا شده بود، موردبررسی نهاده شد.

براساس این نتایج و متناسب با شرایط متأثر از شیوع بیماری کرونا، پروتکل های تمرین در خانه با هدف تعدیل و اصلاح عوامل خطرزای بروز آسیب های ورزشی و نیز پروتکل های تمرینی به طور اختصاصی برای هر یک از ورزشکاران تحت حمایت ستاد بازی های پارالمپیک توکیو در رشته های جودو، پارا تکواندو، پارا پاورلیفتینگ، پارا تیراندازی و پاراتیراندازی با کمان، طراحی و ارائه شد که در حال حاضر هفته های هفتم و هشتم این برنامه در حال اجراست.

همچنین این دپارتمان در ادامه فعالیت های خود، اقدامات جامعی را برای توسعه برنامه های پیشگیری از بروز آسیب در ورزشکاران پارالمپیکی دنبال می نماید.

فعالیت های دپارتمان سنجش و مانیتورینگ ورزشکاران نیز از خردادماه سال گذشته و با تشکیل یک شورای تخصصی شروع و تا به امروز اقدامات گوناگونی از جمله معرفی آزمون های اختصاصی سنجش قابلیت های جسمانی در رشته های تحت حمایت ستاد توکیو 2020، اجرای دو تا سه مرحله سنجش قابلیت های جسمانی و روانی ورزشکاران پارالمپیکی، تشکیل پفراینده و ثبت فرایند تغییرات پارامترهای سنجش و خبرنگارانلیز داده های حاصل از ارزیابی ورزشکاران صورت گرفته است.

4057/

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4248

به "سرپرستان دپارتمان های تخصصی آموزشگاه ملی پارالمپیک تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرستان دپارتمان های تخصصی آموزشگاه ملی پارالمپیک تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید