سوئیس ورود اتباع 29 کشور را برای مقابله با کرونا محدود کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، دولت سوئیس از اعمال محدودیت برای ورود اتباع 29 کشور جهان با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داده است.

سوئیس ورود اتباع 29 کشور را برای مقابله با کرونا محدود کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت سوئیس پنجشنبه بیان نمود: مسافران 29 کشور جهان که از 6 جولای (16 تیر) قصد ورود به سوئیس را دارند، باید برای جلوگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا به قرنطینه بروند.

بر اساس این گزارش کشورهایی که اتباع آنها باید پیش از ورود به خاک سوئیس به قرنطینه بروند شامل ایالات متحده، سوئد، برزیل و روسیه هستند.

مسافرانی که قصد ورود به سوئیس را دارند و در 14 روز قبل در کشورهای مذکور بوده اند باید به محض ورود فورا به مقام های سوئیسی اطلاع دهند و به مدت 10 روز به قرنطینه بروند.

فهرست کشورهای آلوده همچنین شامل آرژانتین، شیلی، کلمبیا، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی و صربستان می شود.

طی روزهای اخیر موارد ابتلا به ویروس کرونا در سوئیس مجددا رو به افزایش بوده است. این مساله موجب تشدید نگرانی ها درباره موج دوم ویروس کرونا شده است ولی مرزهای این کشور با آلمان، ایتالیا، اتریش و فرانسه هم اکنون باز است.

سوئیس بخش زیادی از تدابیر محدودکننده و قرنطینه ای را لغو کرده و فروشگاه ها و مدارس را بازگشایی کرده است. تا به امروز بیش از 31967 نفر در سوئیس به ویروس کرونا مبتلا شده و 1686 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3207

به "سوئیس ورود اتباع 29 کشور را برای مقابله با کرونا محدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوئیس ورود اتباع 29 کشور را برای مقابله با کرونا محدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید