سوریه، دفع حمله تروریست ها در درعا، تکفیری ها گذرگاه ابوالضهور را به روی مردم بستند

به گزارش مجله بای بلاگ، ارتش سوریه یک عملیات تروریستی در یک ایست بازرسی در حومه شمالی درعا را خنثی کرد.

سوریه، دفع حمله تروریست ها در درعا، تکفیری ها گذرگاه ابوالضهور را به روی مردم بستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رسانه های سوری یک منبع نظامی گزارش داد که ارتش سوریه در برابر کوشش یک گروه مسلح ناشناس برای حمله به یک ایست بازرسی در شهر صنمین در حومه شمالی درعا ایستادگی کرد.

این منبع نظامی همچنین همچنین از کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای ارتش سوریه در اثر کمین تروریست های داعشی در دیرالزور اطلاع داد.

منبع مذکور توضیح داد که یگان های گارد ریاست جمهوری سوریه٬ برای پاکسازی این منطقه پیشروی نموده و چندین بمب و مین کاشته شده در این راستا را خنثی کردند.

منبع نظامی ادامه داد که در حین بازرسی از دره ها ٬ تعدادی از عناصر داعش در داخل یکی از غارها کمین نموده بودند که این اتفاق منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای ارتش شد.

منبع مذکور گفت که پس از آن یگان های پشتیبانی به این مکان رسیده و پس از درگیری با عناصر تروریستی داعش تعدادی از آنها را کشتند.

طبق گزارش این منبع٬ تعداد زیادی از عناصر گروه تروریستی داعش با در منطقه التنف که تحت حمایت ائتلاف بین المللی است حضور دارند.

تروریست ها گذرگاه ابوالضهور را به روی مردم بستند

خبرنگار سانا گزارش داد که گروه های تروریستی مستقر در استان ادلب امروز مزدورانی را برای بستن راه به روی مردمی که قصد خروج از این منطقه را به وسیله گذرگاه ابوالضهور به سمت مناطق امن دارند بسته اند و نیز جلوی اتوبوس هایی که این مردم را به مناق تحت سیطره ارتش عربی سوریه می رسانند را می گیرند.

خبرنگار مذکور گفت که طرف های مربوطه همه اقدامات و آمادگی های لجستیکی لازم برای استقبال از هم وطنانی که قصد خروج از مناطق استقرار تروریست ها را دارند انجام داده و یک کادر پزشکی و نیز گروهی برای توزیع مواد غذایی آماده نموده و اتوبوس هایی برای انتقال مردم به اقامتگاه های موقتشان در نظر گرفته اند.

گذرگاه ابوالضهور دیروز شاهد خروج ده ها غیرنظامی از مناطق استقرار تروریست ها در حومه ادلب به مناطق امن و پاکسازی شده توسط ارتش سوریه بود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 411

به "سوریه، دفع حمله تروریست ها در درعا، تکفیری ها گذرگاه ابوالضهور را به روی مردم بستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه، دفع حمله تروریست ها در درعا، تکفیری ها گذرگاه ابوالضهور را به روی مردم بستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید