سیزدهمین جشنواره شعر در کوچه آفتاب در گتوند برگزار می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند و انجمن شعر آن شهرستان، سیزدهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد قیصر امین پور را با حضور شاعران ملی و استانی 10 آبان ماه 1399 در شهرستان گتوند برگزار می نماید.

سیزدهمین جشنواره شعر در کوچه آفتاب در گتوند برگزار می گردد

وی با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره گفت: محورهای اصلی این جشنواره انقلاب اسلامی - دفاع مقدس، نقش زنده یاد قیصر امین پور در شعر و ادبیات معاصر فارسی و تأثیر فرهنگ مقاومت و ایثار در رشد و اعتلای آفرینش های ادبی است که بعد از آنالیز و داوری، آثار برگزیده معرفی و تقدیر می شوند.

جوروند هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، کوشش در جهت شناخت ویژگی های شخصیتی، علمی و ادبی شاعر فرزانه انقلاب، زنده یاد قیصر امین پور و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملّی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت ها و آفرینش های ادبی آنان مطرح نمود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: علاقه مندان می توانند تا 30 مهرماه 1399 حداکثر 3 اثر را در قالب یک برگ A4 تایپ شده با فونت نازنین 14 به آدرس اینترنتی [email protected] ارسال یا آثار خود را به همراه فرم موجود در فراخوان تکمیل و به نشانی دبیرخانه جشنواره: خوزستان، گتوند، جاده اصلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند پست نمایند.

وی توضیح داد: این جشنواره درصورت اعلام شرایط سفید بیماری کرونا و طبق دستور ستاد استانی و شهرستانی کرونا 10 آبان ماه 1399 با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات قیصر امین پور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار می گردد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4166

به "سیزدهمین جشنواره شعر در کوچه آفتاب در گتوند برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیزدهمین جشنواره شعر در کوچه آفتاب در گتوند برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید