طرح نذر کتاب، نشر اندیشه اجرا می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، کتابخانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از عموم شهروندان دعوت می نماید تا کتاب های خود را با عناوین و موضوعات مختلف در هر رده سنی و ملزومات اداری مازاد بر احتیاج خود شامل میز، جایگاه، کتابخانه، رایانه قدیمی، پنکه، بخاری و کولر را جهت تجهیز و یا احداث کتابخانه در مناطق محروم و کم برخوردار، در اختیار کتابخانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قرار دهند.

طرح نذر کتاب، نشر اندیشه اجرا می گردد

علاقه مندان برای شرکت در این طرح می توانند تا خاتمه شهریورماه 1400 کتاب ها و ملزومات اداری خود را به آدرس تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، خیابان سرو، ضلع جنوبی ایستگاه مترو شهید حقانی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ساختمان مرکز همایش های بین المللی، طبقه منفی یک، ارسال نمایند.

مشارکت نمایندگان طرح هبه کتاب، به عضویت رایگان سالانه کتابخانه تخصصی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درخواهند آمد و نیز موارد ارسالی در صورت احتیاج به اصلاح، تعمیر شده و به مناطق محروم و کمتر برخوردار فرستاده می گردد.

برای اطلاع بیشتر از طرح جهادی هبه و نذر کتاب کتابخانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، می توانید با شماره تلفن 88657020-021 تماس حاصل کنید.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7534

به "طرح نذر کتاب، نشر اندیشه اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نذر کتاب، نشر اندیشه اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید