طرح های درآمدزایی در دهکده های گردشگری استان بوشهر اجرا می شود

به گزارش مجله بای بلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم صنعت گردشگری در توسعه و رونق مناطق، تکمیل این طرح ها در استان بوشهر تسریع و طرح های درآمدزایی در دهکده های گردشگری اجرا می شود.

طرح های درآمدزایی در دهکده های گردشگری استان بوشهر اجرا می شود

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا پاییز 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

از سفر با قیمت تور ارزان کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، ناصر امیرزاده صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با اشاره به اینکه ظرفیت گردشگری در این استان بسیار بالا و به عنوان محور توسعه این استان قرار گرفته است گفت: در استان بوشهر 9 دهکده و منطقه گردشگری طراحی و اجرایی شده که فاز نخست 2 دهکده گردشگری تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های گردشگری در استان بوشهر توسعه می یابد افزود: یکی از مهم ترین زیرساخت های گردشگری هتل سازی است که در این زمینه طرح های هتل سازی در استان بوشهر در حال اجرا شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، توسعه مراکز اقامتی در نقاط گردشگر پذیر استان بوشهر را در اولویت برنامه ها دانست و شرح داد: علاوه بر تاسیس مراکز اقامتی در استان، تکمیل هتل های در دست ساخت در اولویت قرار گرفته که در این راستا هتل سنتی در بافت تاریخی بوشهر راه اندازی می شود.

امیرزاده با اشاره به اینکه نقاط مختلف استان بوشهر گردشگر پذیر است افزود: گناوه، بوشهر، دیلم، دشتستان و نقاط ساحلی استان بوشهر از نقاط مهم گردشگرپذیر است که در این مناطق زیرساخت های اسکان مسافران و گردشگران فراهم می شود.

وی با تاکید بر اجرای طرح های اشتغال زایی در نقاط گردشگر پذیر استان بوشهر بیان کرد: با توجه به نقش مهم صنعت گردشگری در توسعه و رونق مناطق، تکمیل این طرح ها در استان بوشهر تسریع و طرح های درآمدزایی در دهکده های گردشگری اجرا می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم اصناف در تاسیسات گردشگری بیان کرد: تمام شرائط به سمت و سویی می رود که توجه خاصی به صنعت گردشگری می شود که در این عرصه ایجاد اشتغال و درآمدزایی در تاسیسات گردشگری مورد توجه واقع شده است.

امیرزاده با تاکید بر توجه به معافیت های دفاتر خدمات مسافری و گردشگری گفت: تعرفه آب و برق این دفاتر باید با اساس قانون صنعت گردشگری محاسبه شود تا انگیزه دست اندرکاران برای سرمایه گذاری در این صنعت افزایش یابد.

وی با بیان اینکه گردشگری میزان اشتغال و در آمدزایی بخش های مختلف را به همراه دارد گفت: نیاز است که همه دستگاه های اجرایی همکاری لازم در رونق گردشگری استان داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 267

به "طرح های درآمدزایی در دهکده های گردشگری استان بوشهر اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های درآمدزایی در دهکده های گردشگری استان بوشهر اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید