فرصت دوباره یوفا به لوشامپیونه: فصل را با پلی آف به پایان برسانید

به گزارش مجله بای بلاگ، اتحادیه فوتبال اروپا به مسئولان فوتبال فرانسه اجازه داده که بازی های این فصل شان را از سر بگیرند و قهرمان و تیم های سقوط کننده را مشخص کنند.

فرصت دوباره یوفا به لوشامپیونه: فصل را با پلی آف به پایان برسانید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به مقامات فوتبال فرانسه اطلاع داده است که هنوز هم می توانند مسابقات فصل نیمه تمام شان را به پایان برسانند.

مسئولان لوشامپیونه در پی شیوع کرونا در فرانسه و تعلیق لیگ در اواسط ماه مارس، ترجیح دادند که فصل را مختومه اعلام کنند. از این رو پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان معرفی شد و دو تیم تولوز و آمیا هم به دسته دوم سقوط کردند. این در حالی بوده که لوشامپیونه تا دوم آگوست (12 مرداد) مهلت داشت تا مسابقات داخلی اش را به پایان برساند و کنندگانش را راهی رقابت های اروپایی کند.

طبق اعلام یوفا، لوشامپیونه در صورتی که از سیستم پلی آف استفاده کند می تواند فصل را در زمین بازی به پایان برساند و این همان چیزی است که چندین تن از رؤسای باشگاه های فرانسوی از جمله ژان میشل اولا، رئیس باشگاه لیون مکرراً خواستار آن شده است.

طبق فرمولی که سازمان لیگ فرانسه با آن سرنوشت فصل را مشخص کرده، لیون از کسب سهمیه رقابت های اروپایی فصل آینده بازمانده است. این در حالیست که این تیم امیدوار بود در 10 بازی باقیمانده اش از این فصل لوشامپیونه می تواند فاصله یک امتیازی اش با تیم رده پنجم و حتی فاصله 10 امتیازی اش با رن رده سومی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند.

در بیانیه یوفا که نشریه پاریسین هم آن را منتشر کرده آمده است: مایلیم اعلام کنیم که این مسئولیت فدراسیون هر کشوری است که درباره رقابت های داخلی اش تصمیم گیری کند و شرایط موجود و معیارهای هر کشور هم باید در نظر گرفته شود. همانطور که یوفا چند هفته پیش گفت، تصمیم مقامات فوتبال فرانسه برای مختومه گفتن فصل شتاب زده بود.

آخرین خبرها از منابع فرانسوی حاکی از آن است که انتظار می رود فردا (دوشنبه) یک جلسه با حضور مقامات فوتبال فرانسه برگزار شود تا شرایط به پایان رساندن لیگ این کشور با برگزاری بازی های پلی آف بررسی شود هرچند موانع بزرگی برای اجرا شدن این طرح وجود دارد که مهمترین آن عدم حضور بازیکنان در تمرینات از یک ماه پیش تا کنون - به جز تیم هایی که باید در رقابت های اروپایی شرکت کنند - بوده است.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2520

به "فرصت دوباره یوفا به لوشامپیونه: فصل را با پلی آف به پایان برسانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت دوباره یوفا به لوشامپیونه: فصل را با پلی آف به پایان برسانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید