مدل های میز ناهارخوری و غذاخوری در طرح های مدرن و کلاسیک

به گزارش مجله بای بلاگ، در این مطلب قصد داریم به معرفی تعدادی از زیباترین مدل های میز ناهارخوری و غذاخوری متناسب با سبک دکوراسیون اتاق غذاخوری پردازیم تا اگر شما هم بدنبال مدل یا ایده ای مناسب می شد بتوانید در این قسمت آنچه را که مطابق با سلیقه شما است را بیابید. همانطور که در مطالب پیشین گفتیم دکوراسیون و چیدمان اتاق غذاخوری از مباحث مهم و انکارناپذیر طراحی داخلی است. دکوراسیون اتاق غذاخوری باید سبک بخصوص خود را داشته باشد و بدنبال آن میز و جایگاه مناسب با آن سبک، برای اتاق غذاخوری انتخاب گردد.

مدل های میز ناهارخوری و غذاخوری در طرح های مدرن و کلاسیک

برای مثال دکوراسیون و چیدمان اتاق غذاخوری با سبک سنتی بسیار باشکوه و زیبا است. این امر معمولا خرید عناصر و مبلمان عظیم تر، پرتکلف و البته کامل تر را می طلبد. از این رو اگر جای کافی با مقیاس عظیم تر دارید در وهله اول به یک اتاق غذاخوری با سبک سنتی فکر کنید. اما سبک مدرن در دکوارسیون اتاق غذاخوری باید سادگی و ظرافت را در خود داشته باشد در نتیجه مبلمانی که برای مکان غذاخوری تهیه می کنید باید از طراحی شیک و ساده با خطوط صاف و ظریف برخوردار باشند. (مدل های کاناپه و مبل راحتی ترکیه جدید و شیک / عکس مبلمان ترک)

ابتدا به سراغ میز های مستطیلی شکل می رویم. میزهای مستطیلی شکل رایج ترین نوع میزهای غذاخوری هستند که سبکی سنتی دارند ولی می توان نمونه های مدرن آنها را که طرحی ساده دارند به وفور در بازار یافت. یک میز مستطیلی 6 نفره به صورت استاندارد عرضی برابر با 170 سانتی متر خواهد داشت که برای فضاهای کوچک بسیار ایده ال بنظر می رسد.

اما میزهای گرد و دایره شکل را می گردد رایج ترین و پرطرفدارترین نوع میز غذاخوری بحساب آورد. این نوع میز برای افرادی که علاقمند هستند تا محیطی گرم و محبت آمیز داشته باشند بهترین گزینه هستند. زیرا همه افرادی که به دور یک میز گرد نشسته اند می توانند به راحتی یکدیگر را ببینند. میزهای ناهارخوری گرد با قطر 120 سانتی متر از نمونه های استاندارد هستند.

میزهای بیضی شکل برای هر دکوراسیونی با سبکی بهترین گزینه هستند. شما می توانید از میزهای بیضی شکل هم در دکوراسیون سنتی بهره ببرید و هم در دکوراسیون مدرن. ابعاد رایج میزهای ناهارخوری بیضی شکل در حدود 120 در 200 سانتی متر هستند. اینگونه میزها هم برای فضای کوچک ایده آل هستند چون گوشه تیزی ندارند و افراد به راحتی می توانند در اطراف آنها به رفت و آمد بپردازند.

در ادامه زیباترین انواع میزهای غذاخوری و ناهارخوری را مشاهده می کنید.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: اتاق
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4718

به "مدل های میز ناهارخوری و غذاخوری در طرح های مدرن و کلاسیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های میز ناهارخوری و غذاخوری در طرح های مدرن و کلاسیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید