مدیرعامل نیروی زمینی: روانخواه در تمرینات حاضر می گردد و هنوز به بقا امیدواریم، باشگاه ملوان بندرانزلی عجولانه رفتار کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی تهران از ادامه حضور سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در تمرینات و امید اعضای باشگاه به بقا در لیگ دسته اول اطلاع داد.

مدیرعامل نیروی زمینی: روانخواه در تمرینات حاضر می گردد و هنوز به بقا امیدواریم، باشگاه ملوان بندرانزلی عجولانه رفتار کرد

محمود محمدخانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شایعه غیبت امید روانخواه در تمرینات تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در روزهای اخیر گفت: خیر. چنین موضوعی صحت ندارد و شایعه است. روانخواه در تمرینات حضور دارد و ما برای تیم برنامه داریم.

وی درخصوص شانس کم نیروی زمینی برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال توضیح داد: انسان به امید زنده است و توکل ما به خداست. ما تمام کوشش خود را می کنیم و به بقا امیدوار هستیم. ما چنین تجربه ای در صعود به لیگ دسته اول داشتیم. چون به خودمان امیدوار بودیم، کوشش می کردیم و برنامه داشتیم. بقای ما در لیگ یک محال نیست.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی تهران درباره شکایت باشگاه ملوان بندر انزلی از این باشگاه برای استفاده از دو بازیکن سرباز فراری خاطرنشان نکرد: باشگاه ملوان کاری عجولانه کرد و متأسفانه مشورت تخصصی خوبی به مسئولان این باشگاه داده نشد. آنها باید می دانستند که یک سرباز در حال خدمت است و اگر غایب باشد، غیبت او پس از شرح دلایل می تواند موجه گردد. این بازیکنان، کارکنان نظام وظیفه هستند و خوشبختانه با مدارکی که ارائه کردیم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ما را در این موضوع تبرئه کرد.

محمدخانی با بیان اینکه این دو بازیکن در اردوی نیروی زمینی حاضر بودند، گفت: در این مدت باید نامه به موقع ارسال می شد که کارهای اداری طولانی شد. دلایل ما قانع کننده بود و همه چیز حل شده است. پیش از اینکه ستاد کل به جایی نامه بزند، موضوع را از مراجع ذی صلاح آنالیز می نماید. در سازمان نیروهای مسلح افرادی هستند که صحت ادعاهای ما و ملوان را می سنجند و بعد به کمیته انضباطی نامه می نویسند.

وی درخصوص شرایط کادر فنی تیم نیروی زمینی در فصل آینده مسابقات بیان نمود: اگر تیم ما در لیگ دسته اول بماند، تصمیمات خاصی گرفته می گردد و اگر خدای ناکرده به لیگ دسته دوم برویم، تصمیم دیگری اتخاذ خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی تهران درباره اینکه روانخواه گفته برای موفقیت به امکانات بیشتری احتیاج است، گفت: اکنون همه باشگاه ها مشکل اقتصادی دارند. البته ما نمی توانیم بگوییم که بضاعت ما در حد استقلال یا پرسپولیس است. نیروی زمینی باشگاهی نظامی است و در رشته های ورزشی مختلفی فعالیت می نماید. بودجه باشگاه هم در همه رشته ها پخش می گردد و سهم فوتبال کاهش می یابد. اگر امکانات ما بیشتر بود، امکان مانور سرمربی تیم هم بیشتر می شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3690

به "مدیرعامل نیروی زمینی: روانخواه در تمرینات حاضر می گردد و هنوز به بقا امیدواریم، باشگاه ملوان بندرانزلی عجولانه رفتار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل نیروی زمینی: روانخواه در تمرینات حاضر می گردد و هنوز به بقا امیدواریم، باشگاه ملوان بندرانزلی عجولانه رفتار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید