معرفی هتل های درختی بانکوک

به گزارش مجله بای بلاگ، هتل های درختی بانکوک

هتل های درختی بانکوک : بانکوک یکی از مقاصد گردشگری تایلند است که دارای طبیعت سرسبزی است این شهر مقصد اصلی بسیار از گردشگران جهان است تا با سفر در این شهر تاریخی و زیبا از جاذبه های گردشگری و تاریخی آن دیدن نمایند و از نزدیک با فرهنگ مردم این شهر بیشتر آشنا شوند.

معرفی هتل های درختی بانکوک

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

در بانکوک جاذبه ها و مکانهای با قیمت های مختلف مناسب با ذائقه های گردشگران وجود دارند یعنی هتل ها و رستوران های شیک و گران برای افراد پولدار و هتل و رستوران های ارزان برای کسانیکه به این هتل های احتیاج دارند. فقط قبل از سفر به این شهر باید این مکانهای ارزان را بشناسید تا در زمان سفر به بانکوک بتوانید با قیمتی مناسب سفری بیادماندنی داشته باشید.

بانکوک زیبایی و جذابیت خود را مرهون محیط سرسبز، پارک ها و سازه هایی است که مطابق با این جاذبه های طبیعی و فارغ از آلودگی های شهری ساخته شده اند. البته بعضی از این سازه ها به خاطر شکل خاص خود مورد علاقه گردشگران نیز واقع می شوند. یکی از مکان ها هتلی درختی است که همانند منزل مسکونی خانواده دکتر ارنست بر بالای درخت ساخته شده است.

+ معرفی مکان های دیدنی چیانگ مای - بخش اول

+ معرفی مکان های دیدنی چیانگ مای - بخش دوم

+ آشنایی با هزینه های سفر به جزیره پوکت تایلند

+ هزینه سفر به پاتایا - تایلند آشنایی با هزینه های سفر

علاوه بر مکان منحصربفرد، کلیه امکانات هتل نیز در نوع خود بی نظیر است؛ برای مثال، کلیه انرژی مصرفی این هتل به صورت طبیعی و دوستدار طبیعت تامین می گردد.

هتل درختی بانکوک بر روی جزیره مصنوعی بانگ کراچائو (Bang Krachao) قرار گرفته است که به ریه سبز بانکوک نیز شهرت دارد. البته وجه تسمیه این نامگذاری برگرفته از شکل خاص این جزیره است. رفت و آمد به این هتل فقط به وسیله قایق امکان پذیر است و هیچ خودرویی به آنجا تردد ندارد.

+ 3 معبد زیبا و اسرارآمیز تایلند

+ سفر به جزیره کولایت تایلند

+ مناسب ترین زمان برای سفر به تایلند چه ماهی است ؟

+ سفر به کرابی ، تایلند و راهنمای جاذبه های گردشگری آن

البته این هتل علاوه بر ویژگی دوستدار زیست محیطی، دارای آشپزخانه ای مجهز به انواع غذاهای بین المللی و گیاهی است.

علاوه بر این، مهمانان هتل از نحوه چیدمان هر اتاق رضایت خاطر دارند و از اتاق ها می توان منظره زیبای طلوع و غروب آفتاب را تماشا کرد. در واقع، در هر یک از اتاق های این هتل مهمانان می توانند تجربه خوابیدن زیر سقف آسمان و تماشای ستارگان را تجربه نمایند.

سازه این هتل با ارتفاع 6 متر از سطح زمین و از چوب بامبو ساخته شده و اتاق های آن مجهز به خط تلفن محلی و سرویس صبحانه است.

+ معرفی 10 جاذبه برتر گردشگری تایلند

+ سفر به بانکوک ، تایلند

+ جاذبه های پنهان بانکوک را بشناسید ، دیدنی های بانکوک تایلند

+ آشنایی با چند نوع از غذاهای تایلندی

این هتل به دلیل ساختار و محیط خاص یاری شایانی به اکوتوریسم بانکوک نموده است؛ برای مثال، آشپزخانه آن مجهز به سیستم فاقد دود است.

اگرچه این هتل حالتی رویایی و جذاب دارد، شاید اقامت در آن برای همگان امکان پذیر نباشد؛ زیرا فاصله ان با مرکز شهر بانکوک در حدود 9.7 کیلومتر است.

+ دیدنی های مهیج چیانگ مای، تایلند

+ لحظاتی خوش در بهترین پارک های آبی تایلند

+ آشنایی با کاخ عظیم Grand Palace بانکوک

+ آشنایی با پارک کاویای تایلند

هزینه اقامت در این هتل با توجه به نوع اتاق متفاوت است و افرادی که برای 4 شب متوالی در آنجا اقامت داشته باشند از 15٪ تخفیف برخوردار هستند. حداقل هزینه اقامت هر یک از اتاق ها 114 دلار و حداکثر 279 دلار است.

فارغ از هزینه های اقامت، برنامه های خوشامدگویی متنوعی مانند پذیرایی از مهمانان با بستنی رایگان در بدو ورود از جمله خدمات این هتل است. همچنین، دوچرخه رایگان نیز برای تفریح در اختیار مهمانان هتل قرار داده می گردد که با استفاده از آن می توانند در اطراف جزیره گردش نمایند.

+ هتل های ارزان بانکوک از منظر گردشگران

+ سفر به کرابی، تایلند

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1073

به "معرفی هتل های درختی بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل های درختی بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید