ملی پوش سابق که به خاطر بدهی کمانش را فروخت

به گزارش مجله بای بلاگ، دارنده مدال طلای کاپ آسیا تایلند در کامپوند زنان گفت: همسرم به خاطر شرایط بد اقتصادی و هزینه های سنگین زندگی مجبور شد کمانش را بفروشد تا بدهی هایش را پرداخت کند.

ملی پوش سابق که به خاطر بدهی کمانش را فروخت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، پریسا براتچی، در پاسخ به این پرسش که با بازگشت اسماعیل عبادی به تیروکمان به عنوان مربی تیم کامپوند آیا شما و مجید قیدی تصمیمی برای بازگشت به تیم ملی دارید یا خیر؟ افزود: من خوشحالم فردی در راس تیم ملی قرار گرفته که ورزشکاری باتجربه بوده و همیشه عملکرد پیروزی داشته است، امیدوارم در عرصه مربیگری نیز پیروز باشد.

وی گفت: برای بازگشت به تیم ملی هرچند عبادی قبل از برگزاری انتخابی تیم ملی با من و مجید قیدی صحبت کرد و از ما درخواست کرد که در انتخابی شرکت کنیم اما فعلا به خاطر شرایط اقتصادی برنامه ای برای بازگشت به تیم ملی نداریم. در حال حاضر از نظر اقتصادی در شرایطی نیستیم که بدون دغدغه و با آرامش بخواهیم در تیم ملی تیر بزنیم.

دارنده مدال طلای کاپ آسیا تایلند توضیح داد: من زمانی می توانم در تیم ملی با عشق تیر بزنم که دغدغه اقتصادی نداشته باشم، وقتی این حضور درآمدی برای من ندارد با چه انگیزه ای می توانم در انتخابی شرکت کنم و وارد تیم ملی شوم.

براتچی توضیح داد: وقتی هزینه اردونشینی به حدی است که کفاف هزینه های زندگی را نمی دهد چگونه می توانم با خیال آسوده تیر بزنم، بنابراین فعلا به این نتیجه رسیدم که از تیم ملی دور بمانم تا شرایط بهتر گردد.

وی گفت: همسرم به خاطر بدهی هایی که در آغاز زندگی داشتیم مجبور شد کمانش را بفروشد تا بدهی های خود را پرداخت کند. الان هم از نظر اقتصادی در شرایطی نیستیم که بخواهد کمان جدیدی بخرد تا وارد تیم ملی گردد. شرایط فدراسیون نیز از نظر اقتصادی خیلی مساعد نیست که بخواهد تجهیزات لازم را برای بازگشت کمانداران به تیم ملی فراهم کند.

عضو پیشین تیم ملی کامپوند افزود: در حال حاضر شرایط تیم کامپوند به حدی نامناسب است که فعلا کسی انگیزه کافی برای تیر زدن در تیم ملی را ندارد. امیدوارم عبادی بتواند با حضور خود در راس تیم ملی شرایط را به حالت اولیه بازگرداند و تیم ایران دوباره صندلی خود را در جهان پیدا کند.

براتچی افزود: چون کامپوند المپیکی نیست این مساله سبب شده تا در حق کمانداران کامپوند اجحاف گردد. البته چون اسماعیل عبادی خود قبلا ورزشکار این رشته بوده شرایط را بهتر درک می نماید و قطعا برای بهبود صندلی این رشته کوشش خواهد نمود.

دارنده مدال طلای کاپ آسیا تایلند اظهار کرد: دغدغه اقتصادی مانع بازگشت من و مجید قیدی به تیم ملی می گردد، ما دوست داریم دوباره در تیم ملی تیر بزنیم اما شرایطمان از نظر اقتصادی به گونه ای نیست که به راحتی چنین تصمیمی را بگیریم.

وی در خاتمه تاکید نمود: قیدی به دلیل داشتن عناوین جهانی و آسیایی مدتی است که به دنبال استفاده از قانون استخدام قهرمانان و مدال آوران در وزارت ورزش و جوانان است که البته هنوز به نتایج مثبتی دست پیدا نکرده و در حال پیگیری این موضوع است. امیدوارم زودتر کار استخدام وی در وزارت ورزش به انتها برسد تا حدودی ازاین طریق بر مسائل اقتصادی خود غلبه کنیم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 780

به "ملی پوش سابق که به خاطر بدهی کمانش را فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش سابق که به خاطر بدهی کمانش را فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید